قديم 02-11-2014, 05:07 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
yasqus
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
yasqus غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmedelmassry المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: الايداع فى شركة FXCM عن طريق الفيزا من مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين سرى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكور يا اخى على سرعة الرد
ولكن عندى سؤال تانى
هل سيتم تحويل الارباح على نفس الفيزا واستطيع اسحب منها باى وقت ام هناك طريقة اخرى لتحوىل الارباح
وما هو تقيمك للشركة وانت تتعامل معها من فترة
حاجه اخيرة كنت حابب انك توضحهالى
لاحظت وانا فى الحساب الديمو ان البرنامج بيقفل الصفقات لوحده لما بيكون فى خسارة مع ان بيبقى فى رصيد فى الحساب اكتر من خسارة الصفقة مرتين او تلاته
هل وقف الخسارة ليها نسب يمكن الاتفاق عليها مع الشركة او الغاء هذه الخاصيه ام ماذا
اسف على الاطاله وتضيع وقتك
جزاك الله عنى خيرا
اولا تحويل الارباح على الفيزا دى طريقه من طرق التحويل وانا عملتها قبل كده بس تقريبا بتقدر تحول قيمه المبلغ الذى اودعته مش اكثر وهناك التحويل البنكى
ثانيا الشركه انا لم الاحظ عليها شئ والدعم جيد
ثالثا انا لم اجرب الحساب الديموا لكن فى الحساب الحقيقى يوجد نوعين نوع بدون غرفه مقاصه ودا لو فرضنا ان مبلغك 100دولار وقيمه النقطه 10 سنت يتم حجز 16 دولار //النوع الثانى بغرفه مقاصه هنا يتم حجز 8 دولار بنفس الفروض السابقه
يعنى فى الحاله الاولى عندما يصل رصيدك الى 16 دولار يقوم باغلاق الصفقه
فى الثانيه عند 8 دولار يخرجك من الصفقه
اتمنى ان اكون اوضحت

عرض البوم صور yasqus  
قديم 02-11-2014, 05:07 PM
yasqus yasqus غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: الايداع فى شركة FXCM عن طريق الفيزا من مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين سرى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكور يا اخى على سرعة الرد
ولكن عندى سؤال تانى
هل سيتم تحويل الارباح على نفس الفيزا واستطيع اسحب منها باى وقت ام هناك طريقة اخرى لتحوىل الارباح
وما هو تقيمك للشركة وانت تتعامل معها من فترة
حاجه اخيرة كنت حابب انك توضحهالى
لاحظت وانا فى الحساب الديمو ان البرنامج بيقفل الصفقات لوحده لما بيكون فى خسارة مع ان بيبقى فى رصيد فى الحساب اكتر من خسارة الصفقة مرتين او تلاته
هل وقف الخسارة ليها نسب يمكن الاتفاق عليها مع الشركة او الغاء هذه الخاصيه ام ماذا
اسف على الاطاله وتضيع وقتك
جزاك الله عنى خيرا
اولا تحويل الارباح على الفيزا دى طريقه من طرق التحويل وانا عملتها قبل كده بس تقريبا بتقدر تحول قيمه المبلغ الذى اودعته مش اكثر وهناك التحويل البنكى
ثانيا الشركه انا لم الاحظ عليها شئ والدعم جيد
ثالثا انا لم اجرب الحساب الديموا لكن فى الحساب الحقيقى يوجد نوعين نوع بدون غرفه مقاصه ودا لو فرضنا ان مبلغك 100دولار وقيمه النقطه 10 سنت يتم حجز 16 دولار //النوع الثانى بغرفه مقاصه هنا يتم حجز 8 دولار بنفس الفروض السابقه
يعنى فى الحاله الاولى عندما يصل رصيدك الى 16 دولار يقوم باغلاق الصفقه
فى الثانيه عند 8 دولار يخرجك من الصفقه
اتمنى ان اكون اوضحت