قديم 24-07-2012, 10:10 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
علاء هارون
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
علاء هارون غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
7 تعال عزيزى المتاجر حط ايدك على الكنز واجنى الملايين من الفوركس

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
وقبل الخوض فى الموضوع الشيق رمضان كريم علينا جميعا

فى الحقيقه انا قعدت افكر وبحثت لكى افتح موضوع مميز يستفيد منه الاعضاء حق الاستفاده ... قعدت افكر انزل مختصر للتحليل الفنى والكلاسيكى لقيته عادى ومش هيبقى مميز
انزل موضوع يكون مرجع للتحليل الاخبارى لقيته برضه مش هيكون مميز
انزل تحليلات جان وموجات اليوت .... انزل استراتيجيات وطرق مضاربه .... طرق اسكالبينج
فى الحقيقه وجدت ان الفوركس مهما كنت على درايه كامله وشامله بالمعلومات اللى فيه ومهما كنت محترف فى فنون التحليلات بكامل اشكالها
فيجب عليك ان تكون على درايه كامله بأهم 10 خطوات من سلسله هذه الاسرار

الاسرار التى لا تقدر بثمن .... نصائح الدكتور اسامه عادل لينا جميعا بعد استكمال ويبينار رمضان

اللى من وجهة نظرى المتواضعه لو انت عارف النصايح دى ومشيت عليها كما انزلت مش هقولك هتكسب فى الفوركس علشان ميبقاش فيها مبالغه
ولكن فعلا مش هتخسر على الاقل هتكون متعادل فى مكاسبك وخسارتك دا لو انت متعرفش يعنى ايه فوركس
وبصراحه النصايح دى لو الانسان اتخذها فى اى مشروع اخر غير الفوركس هتعدى عليه الايام وهيجنى منه الذهب
مش هنطول عليكم انتظروا اغلى 10 نصايح للدكتور اسامه عادل معلمنا الفاضل فى المشاركه القادمه فتابعونا بشغف

فهذا الموضوع هو بمثابه تذكير هام لاهم موضوع فوركسى على الاطلاق
اهم من اى تحليل اي كان اسمه

عرض البوم صور علاء هارون  

قديم 24-07-2012, 10:10 PM
علاء هارون علاء هارون غير متواجد حالياً
موقوف
7 تعال عزيزى المتاجر حط ايدك على الكنز واجنى الملايين من الفوركس

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
وقبل الخوض فى الموضوع الشيق رمضان كريم علينا جميعا

فى الحقيقه انا قعدت افكر وبحثت لكى افتح موضوع مميز يستفيد منه الاعضاء حق الاستفاده ... قعدت افكر انزل مختصر للتحليل الفنى والكلاسيكى لقيته عادى ومش هيبقى مميز
انزل موضوع يكون مرجع للتحليل الاخبارى لقيته برضه مش هيكون مميز
انزل تحليلات جان وموجات اليوت .... انزل استراتيجيات وطرق مضاربه .... طرق اسكالبينج
فى الحقيقه وجدت ان الفوركس مهما كنت على درايه كامله وشامله بالمعلومات اللى فيه ومهما كنت محترف فى فنون التحليلات بكامل اشكالها
فيجب عليك ان تكون على درايه كامله بأهم 10 خطوات من سلسله هذه الاسرار

الاسرار التى لا تقدر بثمن .... نصائح الدكتور اسامه عادل لينا جميعا بعد استكمال ويبينار رمضان

اللى من وجهة نظرى المتواضعه لو انت عارف النصايح دى ومشيت عليها كما انزلت مش هقولك هتكسب فى الفوركس علشان ميبقاش فيها مبالغه
ولكن فعلا مش هتخسر على الاقل هتكون متعادل فى مكاسبك وخسارتك دا لو انت متعرفش يعنى ايه فوركس
وبصراحه النصايح دى لو الانسان اتخذها فى اى مشروع اخر غير الفوركس هتعدى عليه الايام وهيجنى منه الذهب
مش هنطول عليكم انتظروا اغلى 10 نصايح للدكتور اسامه عادل معلمنا الفاضل فى المشاركه القادمه فتابعونا بشغف

فهذا الموضوع هو بمثابه تذكير هام لاهم موضوع فوركسى على الاطلاق
اهم من اى تحليل اي كان اسمه