قديم 30-12-2012, 10:06 PM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
• فهد •
عضو فضى
الصورة الرمزية • فهد •

البيانات

الإتصالات
الحالة:
• فهد • غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : • فهد • المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: استفسار بخصوص فيزا نت كريدى اجريكول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لية بس تتلغبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة اول حاجة انت ممكن تريح نفسك وبعد انتهاء الاجازات تتحدث مع دعم شركة نورد وتتاكد من كل حاجة .. بنفسك وترتاح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. انا معلوماتى كالتالى بالنسبة للفيزا prepaidالخاصة ببنك كريدى
سحب وايداع فى شركة FXDD يتم بشكل عادى
نورد ايداع يتم بشكل عادى وانا عملت فيها ايداعات كثيرة .. وكنت بسحب بنوك اليكترونية .. لان الفيزا بشكل عام محظورة على مصر بالتحديد فى حالة السحب .. اتمنى تكون الامور واضحة ليك ياغالى ..
اولا جزاك الله خيرا على الاهتمام ..

ثانيا انت لما هتاخد الفلوس على بنك الكترونى .. بتستلمها ازاى .. ما لازم فيزا برضة

واية البنك الالكترونى اللى بتتعامل معاه .. وهل تفعيل الحساب سهل ولا وجع دماغ ... ؟

عرض البوم صور • فهد •  
قديم 30-12-2012, 10:06 PM
• فهد • • فهد • غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: استفسار بخصوص فيزا نت كريدى اجريكول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لية بس تتلغبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة اول حاجة انت ممكن تريح نفسك وبعد انتهاء الاجازات تتحدث مع دعم شركة نورد وتتاكد من كل حاجة .. بنفسك وترتاح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. انا معلوماتى كالتالى بالنسبة للفيزا prepaidالخاصة ببنك كريدى
سحب وايداع فى شركة FXDD يتم بشكل عادى
نورد ايداع يتم بشكل عادى وانا عملت فيها ايداعات كثيرة .. وكنت بسحب بنوك اليكترونية .. لان الفيزا بشكل عام محظورة على مصر بالتحديد فى حالة السحب .. اتمنى تكون الامور واضحة ليك ياغالى ..
اولا جزاك الله خيرا على الاهتمام ..

ثانيا انت لما هتاخد الفلوس على بنك الكترونى .. بتستلمها ازاى .. ما لازم فيزا برضة

واية البنك الالكترونى اللى بتتعامل معاه .. وهل تفعيل الحساب سهل ولا وجع دماغ ... ؟