قديم 24-02-2017, 12:27 PM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
Mexican Forex
عضو نشيط
الصورة الرمزية Mexican Forex

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mexican Forex غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mexican Forex المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: نصائح من تجارب سنين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى محمد اتفق معك فى 14 نقطة و اختلف معك فى نقطة واحدة

وهى نقطة الاستوب وخاصة للاخوة المبتدئين و متوسطى الخبرة و هذا التعريف ينطبق على معظم

متداولى الفوركس فأن تخسر 20 صفقة باستوب افضل مليون مرة من تخسر الحساب بالكامل نتيجة

الكول مارجن

المتاجرة بدون استوب تحتاج خبرات تراكمية كبيرة و حسن تصرف و ثبالت انفعالى قوى لدى المتاجر

تقبل تحياتى و دعواتى بالتوفيق

كلامك صحيح اخي محمود ايضا فالتداول بدون استوب خطر ولكن انا بأكد علي ان السوق يحتاج الي المناورة لانه اصبح صعب مش زي زمان خالص

احداث سياسية عالمية حوالينا كل يوم فاصبح الشارت يحركه التحليل الاساسي اولا ثم الفني ثانيا

عرض البوم صور Mexican Forex  
قديم 24-02-2017, 12:27 PM
Mexican Forex Mexican Forex غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: نصائح من تجارب سنين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى محمد اتفق معك فى 14 نقطة و اختلف معك فى نقطة واحدة

وهى نقطة الاستوب وخاصة للاخوة المبتدئين و متوسطى الخبرة و هذا التعريف ينطبق على معظم

متداولى الفوركس فأن تخسر 20 صفقة باستوب افضل مليون مرة من تخسر الحساب بالكامل نتيجة

الكول مارجن

المتاجرة بدون استوب تحتاج خبرات تراكمية كبيرة و حسن تصرف و ثبالت انفعالى قوى لدى المتاجر

تقبل تحياتى و دعواتى بالتوفيق

كلامك صحيح اخي محمود ايضا فالتداول بدون استوب خطر ولكن انا بأكد علي ان السوق يحتاج الي المناورة لانه اصبح صعب مش زي زمان خالص

احداث سياسية عالمية حوالينا كل يوم فاصبح الشارت يحركه التحليل الاساسي اولا ثم الفني ثانيا