قديم 27-05-2013, 02:42 PM   المشاركة رقم: 84
الكاتب
imaddima
عضو جديد
الصورة الرمزية imaddima

البيانات

الإتصالات
الحالة:
imaddima غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام ابن النيل المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer_taher22 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخ اسلام

عندى فكرة ايه رأيك لو نوقف المضاعفات عند الرابعة و نبدأ اللوت من جديد لانه يكون ببساطة يساوى شغل يوم تقريبا و نبعد عن مخاطرة المضاعفات نظرا لان ممكن اكثر من شمعة تعكس كمان ممكن تبقى المضاعفات 1-1-2-3
اخي تامر ممكن ادخل وارد بدل الاستاذ اسلام. ان قوة الطريقة في المضاعفات بحد ذاتها. ومثل ما قال استاذ اسلام انو بيفرح لما الصفقة تخسر دا معناه ربح اكثر في الايام القادمة. وطريقة المضاعفات لي انت ذاكرها 12345 غير صالحه لانو في هذه الحالة سوف تتراكم الخساير يوم ورا يوم. اقل مضاعفات تصلح لهته الاستراتيجية هي من 1.5 ضعف الى 2

عرض البوم صور imaddima  
قديم 27-05-2013, 02:42 PM
imaddima imaddima غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: اتريد 50% شهريا . بهدوء . اتفضل طريقتى الخاصه على حسابتى الحقيقيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer_taher22 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخ اسلام

عندى فكرة ايه رأيك لو نوقف المضاعفات عند الرابعة و نبدأ اللوت من جديد لانه يكون ببساطة يساوى شغل يوم تقريبا و نبعد عن مخاطرة المضاعفات نظرا لان ممكن اكثر من شمعة تعكس كمان ممكن تبقى المضاعفات 1-1-2-3
اخي تامر ممكن ادخل وارد بدل الاستاذ اسلام. ان قوة الطريقة في المضاعفات بحد ذاتها. ومثل ما قال استاذ اسلام انو بيفرح لما الصفقة تخسر دا معناه ربح اكثر في الايام القادمة. وطريقة المضاعفات لي انت ذاكرها 12345 غير صالحه لانو في هذه الحالة سوف تتراكم الخساير يوم ورا يوم. اقل مضاعفات تصلح لهته الاستراتيجية هي من 1.5 ضعف الى 2