FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

الارشيف يتم تخزين المواضيع القديمة و المؤرشفة

اللهو الخفي

الارشيف

قديم 28-01-2012, 11:58 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
iam2serve غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : الارشيف
افتراضي اللهو الخفي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
أخواني الأعزاء أعضاء منتى أف أكس أريبيا

انا حابب أشارككم بحاجة أنا أختبرتها .. ممكن متكونش تعليمية .. لكنها توعيه لكل من لديه السؤال الرهيب

هو اليه احقق ارباح عالية في الحساب التجريبي ... واول حساب افتحه يتصفر!!!!؟

انا أولكم يا شباب ... درست الفوركس واتفرجت على المكتبه الخاصة بتعليم الفوركس ... وقفت لغاية التحليل الفني والشموع اليبانية ... وعملت نفسي بطل ومغوال وكأني محترف فوركس وحاسيت خلاص اني همسك الميتا تريدر همسح بيه سوق الفوركس .. وكاني خلاص بقيت علامة في الترندات والدعوم والمقومات والشموع وبفهم يعني ايه بولينجار باند ويعني ايه موفينجات
خلاص الواد بقى صايع فوركس

وقررت أفتح حساب تجريبي علشان اشوف نفسي بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وياسلام أبدأ تاتا تاتا في الاول بلوتات ماكرو ..... والاقي نفسي بجيب ارباح ياسلام ... بس ببقى عامل زي الحرامي ... سعني ممكن ادخل صفقة بـ 10 سنت وعمل بتاع 10 نقط او 8 نقط وأقفلها

ومرة على مره على مره الاقي نفسي بقيت واد خلاصه .... والدولار على الدولار عمل 100 مافيش 50 صفقة وبدأت ازود اللوت .. وأحقق أرباح عاليه

وأقول ايه بقى .. انا هفتح حساب صغير تجريبي وكأنه الحقيقي .. وافتح الحساب 1000 دولار بس .. واشوف انا هعمل ايه!

واشتغل على الحساب .. بلوتات مايكرو ...0.01

وحبه حبه ... ازود اللوت شوية 0.02 - 0.04 - 0.05 لغاية ما قلبي يموت بقى وأقوم عاملة 0.10

والسوق يشيلني ويهبدني .. واعملي بتاع 50 دولار ربح .. وارجع تاني للوتات الصغيرة ... علشان اقول ايه اني قنوع يعني .... الالقي البلية شغالة حلو

ابدأ بقى بقلب شديد واقول ايه انا هدخخل سونجات واقوم عامل صفقة بدولار وابيتها بقى وعيش الحياة ... الالقيها عاملة 3 دولار موجب واقول الشغل حلو وابيت وابيت وابيت

وأروح انام على ما أصحي الصبح الاقي الصفقة بقت -20 دولار اقول ايه ده طيب لما اخليني وراها لما اشوف اخرتها ايه ....

وكأني بعاند في السوق ... وعلشان اغيظ السوق بقى ,اصبر نفسي اقوم داخل تعزيز بلوت اكبر من الدولار .. زي ما أكون بتزاكى مع نفسي .. والواد بقى قلبه مات خلاص ...

وفي الاخر اخر ما أزهق بقى .. اقوم قافل الصفقة بالخسارة ...

وعشان الواد يعمل ريسيت للحساب ...... ويرجع الخسارة بسرعة .. اقوم العب شوية على الذهب ... كام خبطة كده ارجع اللي خسرته واشتغل تاني

لغاية وما هبلي يكرمني والحساب بدل 1000 دولار يبقى 2000 و 30000

الواد مبقاش صغير خلاص ... يالا يا واد دوس في الحقيقي وافتح حساب ودووووووووووووس

ونفتح الحساب الحقيقي .............

ومن هنا ... تنزل المنصة ... وتفتح وتدخل الحساب .. وتشوف المبلغ قدامك 1000 دولار ... تقعد قدام الجهاز ساعتين مش عارف تعمل ايه

وكأن السبع اللي كان موجود الصبح جيه عليه الليل وبقى قطة

تفتح الصفقة بـ لوت 0.01 .. وتقول ده لو فيه اقل من كده كنت فتحت .. وتفضل قدام المنصه عنيك متغمضش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ولو جيبت 4 نقط موجب .. تقفل الصفقة وش ...

وفجأه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اللهو الخفي يبدأ يلعب لعبه بقى

وتفوجئ ان الصفقة بتقفل بنقطة ونقطتين مش الخمس ولا الست نقط اللي انت ناويت تقفل عليهم .... وساعات تبقى موجب .. على متقفل تكون سالب

وده لأن في التجريبي انت بتتعامل مع السيرفر الموجود في الشركة ... يعني الامر بيتنفذ ممكن في لحظتها ... لكن في الحقيقي .. انت الامر بيروح للشركة |شركة الوساطة| وبعدين من السيرفر بتاع الشركة يروح للبنك طبعاً العملية ممكن تاخد من 3 الي 4 ثواني ... فيها السوق ممكن يقلب قلبه زي الزفت

ده ناهيك عن اللهو الخفي الأصعب من كل ده ....

اللهو الخفي اللي بيدخل جوا دماغك .... ويخليك قاعد على أعصابك ... وتبقى شايف الصفقة +5 نقط ... تيجي تقفل الصفقة .. اللهو الطماع يقولك استني شوية يمكن تطلع 6 .. وتيجي ال6 تقول خليها 7 وعلى ما تقرر تقفلها على 8 وتدوس إغلاق الصفقة تلاقي جاري التنفيذ .. ومع السلامة يا حبيبي قلبي تفوجئ انك قفلتها على +1 ولا +2 .. مجبتش حقة قرص الصداع اللي انت هتشتريه بسبب الضغط اللي انت كنت فيه . .... ويااااه بقى لو قفلت على السالب هههههههههههه
انت ممكن تططب ساكت

أمال فين السبع اللي كان شغال على الديمو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ههههه .. كان زمان وجبر .... حبتين تلاقي نفسك ال1000 دولار بقوا 950 دولار ... ينهار أبيض

انا خسرت 50 دولار .. يعني 300 جنيه ايه ده ايه ده ... لا ياعم انا مش هشتغل على الحقيقي دلوقتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا ههاخد اجازة شوية وبعدين أكمل بس لما اتجرء شوية على السوء وافهم اكتر ..... (((( وكان فين الكلام ده وانت كنت شغال على الحساب التجريبي )))))

مهي هنا المصيبه

المشكلة ان الواحد يشتغل على الحساب التجريبي ... وبيعمل غلطات وبيكون ادارة رأس ماله مش مظبوطة ... وللأسف ميعرفش ان اللي بيعمله على النسخة التجريبية .. هو اللي هينفذه من غير ما ياخد باله على الحقيقي ... وفي الاخر يجيب الغلط على الفوركس ... ويعاتب على اللهو الخفي اللي اسمه الخسارة

انا كنت واحد من الللي كنت بتكلم عليهم فوق ده .. بس بدل ما صفرة حساب بـ 1000 دولار .. لا انا كنت واعي شوية

صفرت حساب بـ 100 دولار ....

محترمتش ادارة راس مالي .... ودخلت بلوتات عالية طمعاً في اني اعوض الخسارة .. لدرجة اني دخلت بلوت واحد دولار للنقطة ... من غير ما اعمل حساب انا عندي كام دولار اصلاً

مقدرتش الضغط العصبي عليا وانا بتعامل مع الحساب الحقيقي

كنت بقعد فكري مشلول وانا بشتغل .. حاسس اني مش قادر اخد القرار .. وللأسف الجأ لتوصيات غيري ...

طيب هو انا فاتح الحساب علشان اخد توصيات غيري؟؟؟

ولما اخسر .. انام افكر في الخسارة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب والحل

الحل انك متدخلش بلوتات كبيرة أبدأً مهما افتكرت نفسك كبير

ولو انت صايع في الفوركس خليك 0.03 للوت الواحد ... ومتتعمالش على زوج واحد من العملات

خليك على زوجين .. علشان لو واحد خسر التاني يعوض

وأبعد عن الأزواج التوائم .... يعني في ازواج تلاقي زي بعضها .. حتي الشارت ممكن تلاقيه شبه بعضه .. متدخلش عليهم هما الاتنيي ززي اليورو/دولار والباوند/دولار

انا بعتبرهم توأم معفن

المهم .. متفتكرش ابدأ أن الحساب الحقيقي ..... زي الحساب الديمو ....
مافيش اي وجه مقارنة

مستحييييييييييييييييييييييييييييل تقدر تحقق 100% ارباح في وقت قصير

واحد بس هو اللي يقدر يعمل كده .... (الطماع) والطماع اللي عمله في يومين هيضيعه في ساعتين

واياكم والذهب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة الذهب بقى ... هو يعتبر ملاك الموت في سوق الفوركس ... اولا بياخد مارجن يقطم وسط حسابك يعني لو حسابك يادوب بيتنفس .. وفتحت صفقة ذهب .. هتجيلك كرشة نفس وممكن تروح فيها ... وقرصته والقبر ... لإما ترفعك لفوق لإما توديك سابع أرض

ومتخليش غضبك .... يسيطر عليك ... ومتعاندش السوق ... ومتفتكرش انك لما تعزز انت بتعاند مع السوق علشان ينزلك .. قبل ما تفتح صفقة التعزيز شوف السوق شوف الاخبار حلل كويس علشان تعرف اذا كنت هتعزز ولا هتقفل على الحخسارة..

أنا نقلت ليكم خبرتي اللي كلفتني 100 دولار ... علشان تحاولوا تتجنبوا الأخطاء اللي انا اندلقت فيها

والمشكلة .. اني كنت عارف الملاحظات اللي انا وقعت فيها وجابت أجلي .. لكن ... للأسف\

اللهو الخفي ملهوش كبير ... دا لغاية دلوقتي عمالين يبحثوا عنه في مصر ... ومش هيلاقوه ....

انا بالنسبالي اللهو الخفي اللي كان بيحاربني طول فتره مداولتي على الحساب الحقيقي ...

كان (((أنا)))

أتمنى أكون فدتكم ... ومكنش صدعتلكم دماغكم
تحياتي

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ولو سألتك على حاجة ده مش أستعباط
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

Just One click Take you Up or send you deeeeeeeeeep

عرض البوم صور iam2serve  

قديم 28-01-2012, 11:58 PM
iam2serve iam2serve غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي اللهو الخفي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
أخواني الأعزاء أعضاء منتى أف أكس أريبيا

انا حابب أشارككم بحاجة أنا أختبرتها .. ممكن متكونش تعليمية .. لكنها توعيه لكل من لديه السؤال الرهيب

هو اليه احقق ارباح عالية في الحساب التجريبي ... واول حساب افتحه يتصفر!!!!؟

انا أولكم يا شباب ... درست الفوركس واتفرجت على المكتبه الخاصة بتعليم الفوركس ... وقفت لغاية التحليل الفني والشموع اليبانية ... وعملت نفسي بطل ومغوال وكأني محترف فوركس وحاسيت خلاص اني همسك الميتا تريدر همسح بيه سوق الفوركس .. وكاني خلاص بقيت علامة في الترندات والدعوم والمقومات والشموع وبفهم يعني ايه بولينجار باند ويعني ايه موفينجات
خلاص الواد بقى صايع فوركس

وقررت أفتح حساب تجريبي علشان اشوف نفسي بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وياسلام أبدأ تاتا تاتا في الاول بلوتات ماكرو ..... والاقي نفسي بجيب ارباح ياسلام ... بس ببقى عامل زي الحرامي ... سعني ممكن ادخل صفقة بـ 10 سنت وعمل بتاع 10 نقط او 8 نقط وأقفلها

ومرة على مره على مره الاقي نفسي بقيت واد خلاصه .... والدولار على الدولار عمل 100 مافيش 50 صفقة وبدأت ازود اللوت .. وأحقق أرباح عاليه

وأقول ايه بقى .. انا هفتح حساب صغير تجريبي وكأنه الحقيقي .. وافتح الحساب 1000 دولار بس .. واشوف انا هعمل ايه!

واشتغل على الحساب .. بلوتات مايكرو ...0.01

وحبه حبه ... ازود اللوت شوية 0.02 - 0.04 - 0.05 لغاية ما قلبي يموت بقى وأقوم عاملة 0.10

والسوق يشيلني ويهبدني .. واعملي بتاع 50 دولار ربح .. وارجع تاني للوتات الصغيرة ... علشان اقول ايه اني قنوع يعني .... الالقي البلية شغالة حلو

ابدأ بقى بقلب شديد واقول ايه انا هدخخل سونجات واقوم عامل صفقة بدولار وابيتها بقى وعيش الحياة ... الالقيها عاملة 3 دولار موجب واقول الشغل حلو وابيت وابيت وابيت

وأروح انام على ما أصحي الصبح الاقي الصفقة بقت -20 دولار اقول ايه ده طيب لما اخليني وراها لما اشوف اخرتها ايه ....

وكأني بعاند في السوق ... وعلشان اغيظ السوق بقى ,اصبر نفسي اقوم داخل تعزيز بلوت اكبر من الدولار .. زي ما أكون بتزاكى مع نفسي .. والواد بقى قلبه مات خلاص ...

وفي الاخر اخر ما أزهق بقى .. اقوم قافل الصفقة بالخسارة ...

وعشان الواد يعمل ريسيت للحساب ...... ويرجع الخسارة بسرعة .. اقوم العب شوية على الذهب ... كام خبطة كده ارجع اللي خسرته واشتغل تاني

لغاية وما هبلي يكرمني والحساب بدل 1000 دولار يبقى 2000 و 30000

الواد مبقاش صغير خلاص ... يالا يا واد دوس في الحقيقي وافتح حساب ودووووووووووووس

ونفتح الحساب الحقيقي .............

ومن هنا ... تنزل المنصة ... وتفتح وتدخل الحساب .. وتشوف المبلغ قدامك 1000 دولار ... تقعد قدام الجهاز ساعتين مش عارف تعمل ايه

وكأن السبع اللي كان موجود الصبح جيه عليه الليل وبقى قطة

تفتح الصفقة بـ لوت 0.01 .. وتقول ده لو فيه اقل من كده كنت فتحت .. وتفضل قدام المنصه عنيك متغمضش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ولو جيبت 4 نقط موجب .. تقفل الصفقة وش ...

وفجأه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اللهو الخفي يبدأ يلعب لعبه بقى

وتفوجئ ان الصفقة بتقفل بنقطة ونقطتين مش الخمس ولا الست نقط اللي انت ناويت تقفل عليهم .... وساعات تبقى موجب .. على متقفل تكون سالب

وده لأن في التجريبي انت بتتعامل مع السيرفر الموجود في الشركة ... يعني الامر بيتنفذ ممكن في لحظتها ... لكن في الحقيقي .. انت الامر بيروح للشركة |شركة الوساطة| وبعدين من السيرفر بتاع الشركة يروح للبنك طبعاً العملية ممكن تاخد من 3 الي 4 ثواني ... فيها السوق ممكن يقلب قلبه زي الزفت

ده ناهيك عن اللهو الخفي الأصعب من كل ده ....

اللهو الخفي اللي بيدخل جوا دماغك .... ويخليك قاعد على أعصابك ... وتبقى شايف الصفقة +5 نقط ... تيجي تقفل الصفقة .. اللهو الطماع يقولك استني شوية يمكن تطلع 6 .. وتيجي ال6 تقول خليها 7 وعلى ما تقرر تقفلها على 8 وتدوس إغلاق الصفقة تلاقي جاري التنفيذ .. ومع السلامة يا حبيبي قلبي تفوجئ انك قفلتها على +1 ولا +2 .. مجبتش حقة قرص الصداع اللي انت هتشتريه بسبب الضغط اللي انت كنت فيه . .... ويااااه بقى لو قفلت على السالب هههههههههههه
انت ممكن تططب ساكت

أمال فين السبع اللي كان شغال على الديمو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ههههه .. كان زمان وجبر .... حبتين تلاقي نفسك ال1000 دولار بقوا 950 دولار ... ينهار أبيض

انا خسرت 50 دولار .. يعني 300 جنيه ايه ده ايه ده ... لا ياعم انا مش هشتغل على الحقيقي دلوقتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا ههاخد اجازة شوية وبعدين أكمل بس لما اتجرء شوية على السوء وافهم اكتر ..... (((( وكان فين الكلام ده وانت كنت شغال على الحساب التجريبي )))))

مهي هنا المصيبه

المشكلة ان الواحد يشتغل على الحساب التجريبي ... وبيعمل غلطات وبيكون ادارة رأس ماله مش مظبوطة ... وللأسف ميعرفش ان اللي بيعمله على النسخة التجريبية .. هو اللي هينفذه من غير ما ياخد باله على الحقيقي ... وفي الاخر يجيب الغلط على الفوركس ... ويعاتب على اللهو الخفي اللي اسمه الخسارة

انا كنت واحد من الللي كنت بتكلم عليهم فوق ده .. بس بدل ما صفرة حساب بـ 1000 دولار .. لا انا كنت واعي شوية

صفرت حساب بـ 100 دولار ....

محترمتش ادارة راس مالي .... ودخلت بلوتات عالية طمعاً في اني اعوض الخسارة .. لدرجة اني دخلت بلوت واحد دولار للنقطة ... من غير ما اعمل حساب انا عندي كام دولار اصلاً

مقدرتش الضغط العصبي عليا وانا بتعامل مع الحساب الحقيقي

كنت بقعد فكري مشلول وانا بشتغل .. حاسس اني مش قادر اخد القرار .. وللأسف الجأ لتوصيات غيري ...

طيب هو انا فاتح الحساب علشان اخد توصيات غيري؟؟؟

ولما اخسر .. انام افكر في الخسارة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب والحل

الحل انك متدخلش بلوتات كبيرة أبدأً مهما افتكرت نفسك كبير

ولو انت صايع في الفوركس خليك 0.03 للوت الواحد ... ومتتعمالش على زوج واحد من العملات

خليك على زوجين .. علشان لو واحد خسر التاني يعوض

وأبعد عن الأزواج التوائم .... يعني في ازواج تلاقي زي بعضها .. حتي الشارت ممكن تلاقيه شبه بعضه .. متدخلش عليهم هما الاتنيي ززي اليورو/دولار والباوند/دولار

انا بعتبرهم توأم معفن

المهم .. متفتكرش ابدأ أن الحساب الحقيقي ..... زي الحساب الديمو ....
مافيش اي وجه مقارنة

مستحييييييييييييييييييييييييييييل تقدر تحقق 100% ارباح في وقت قصير

واحد بس هو اللي يقدر يعمل كده .... (الطماع) والطماع اللي عمله في يومين هيضيعه في ساعتين

واياكم والذهب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة الذهب بقى ... هو يعتبر ملاك الموت في سوق الفوركس ... اولا بياخد مارجن يقطم وسط حسابك يعني لو حسابك يادوب بيتنفس .. وفتحت صفقة ذهب .. هتجيلك كرشة نفس وممكن تروح فيها ... وقرصته والقبر ... لإما ترفعك لفوق لإما توديك سابع أرض

ومتخليش غضبك .... يسيطر عليك ... ومتعاندش السوق ... ومتفتكرش انك لما تعزز انت بتعاند مع السوق علشان ينزلك .. قبل ما تفتح صفقة التعزيز شوف السوق شوف الاخبار حلل كويس علشان تعرف اذا كنت هتعزز ولا هتقفل على الحخسارة..

أنا نقلت ليكم خبرتي اللي كلفتني 100 دولار ... علشان تحاولوا تتجنبوا الأخطاء اللي انا اندلقت فيها

والمشكلة .. اني كنت عارف الملاحظات اللي انا وقعت فيها وجابت أجلي .. لكن ... للأسف\

اللهو الخفي ملهوش كبير ... دا لغاية دلوقتي عمالين يبحثوا عنه في مصر ... ومش هيلاقوه ....

انا بالنسبالي اللهو الخفي اللي كان بيحاربني طول فتره مداولتي على الحساب الحقيقي ...

كان (((أنا)))

أتمنى أكون فدتكم ... ومكنش صدعتلكم دماغكم
تحياتي

قديم 29-01-2012, 12:15 AM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
Kimo
عضو متميز
الصورة الرمزية Kimo

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Kimo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : iam2serve المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: اللهو الخفي

قصة جميلة اخي العزيز وان شاء الله تعوض خسايرك

التوقيع

علمت أن رزقي لن يأخذه غيري فاطمأن قلبي

عرض البوم صور Kimo  
قديم 29-01-2012, 12:15 AM
Kimo Kimo غير متواجد حالياً
عضو متميز

قديم 29-01-2012, 12:32 AM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kimo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكرو حبيبي .. يارب الكل يستفيد

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

عرض البوم صور iam2serve  
قديم 29-01-2012, 12:32 AM
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kimo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكرو حبيبي .. يارب الكل يستفيد

قديم 29-01-2012, 02:20 AM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

انا عارف ان الموضوع طويل قوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

عرض البوم صور iam2serve  
قديم 29-01-2012, 02:20 AM
عضو جديد

انا عارف ان الموضوع طويل قوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 29-01-2012, 03:12 AM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
Benisafcom
عضو ذهبى
الصورة الرمزية Benisafcom

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Benisafcom غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

تفتح الصفقة بـ لوت 0.01 .. وتقول ده لو فيه اقل من كده كنت فتحت .. وتفضل قدام المنصه عنيك متغمضش ههههههههه
اكيد قصة واقعية ونفسية لكل المضاربين و ان شاء الله ياتي يوم و اكيد ساكتب قصتي
تسلم على االموضوع الرائع

التوقيع

سبحان الله و الحمد لله ولا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Benisafcom  
قديم 29-01-2012, 03:12 AM
Benisafcom Benisafcom غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

تفتح الصفقة بـ لوت 0.01 .. وتقول ده لو فيه اقل من كده كنت فتحت .. وتفضل قدام المنصه عنيك متغمضش ههههههههه
تسلم على االموضوع الرائع

قديم 29-01-2012, 03:35 AM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
م / حسام سرى
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م / حسام سرى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بصراحه انا شوفت اسم الموضوع جالى الفضول انى اشوف انت بتتكلم عن اية واما لقيتك بترغى سورى قولت اقفل لان بحث اغلب الناس بتحور ومش حصل معاها كده او حصل مع غيرها وبتنقل الفكرة

بس بجد اما قريت استمتع اوى بكلامك وبا تجربتك وفعلن اغلب المتاجرين فى السوق بيحصل معاهم كده ودى تجار بتعدى على كل المتاجرين ولكن الفرق ما بين كل شخص ان الى يغلط ويتعلم من الاخطاء بجد جزاك الله كل خير وبجد بشكرك جدا وانا بهظر بجد معاك بس بجد موضوع شيق وياريت الكل يستفاد من تجارب الاخرين

تقبل تحياتى .............

عرض البوم صور م / حسام سرى  
قديم 29-01-2012, 03:35 AM
م / حسام سرى م / حسام سرى غير متواجد حالياً
عضو

بصراحه انا شوفت اسم الموضوع جالى الفضول انى اشوف انت بتتكلم عن اية واما لقيتك بترغى سورى قولت اقفل لان بحث اغلب الناس بتحور ومش حصل معاها كده او حصل مع غيرها وبتنقل الفكرة

بس بجد اما قريت استمتع اوى بكلامك وبا تجربتك وفعلن اغلب المتاجرين فى السوق بيحصل معاهم كده ودى تجار بتعدى على كل المتاجرين ولكن الفرق ما بين كل شخص ان الى يغلط ويتعلم من الاخطاء بجد جزاك الله كل خير وبجد بشكرك جدا وانا بهظر بجد معاك بس بجد موضوع شيق وياريت الكل يستفاد من تجارب الاخرين

قديم 29-01-2012, 04:10 AM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تسلم على االموضوع الرائع
ربنا يخليك .. أنا متأكد أن كل اللي في المنتدي حصل معاهم كده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة casper90 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا بصراحة قعدت أكتب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وفوجئت بطول الموضع لما خلصت ... بس صدقني انا اتعلمت كتير قوي قوي قوي من اللي حصل معايا في الحساب الاول ... لكني بعون اللي فتحت حساب جديد في اف اكس دي د ي .. وانشاء الله التداول المرة الجايه .. مش هعمل فيه الهبل اللي انا كنت بعمله ده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. وشكراً يا صديقي

تحياتي

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

عرض البوم صور iam2serve  
قديم 29-01-2012, 04:10 AM
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تسلم على االموضوع الرائع
ربنا يخليك .. أنا متأكد أن كل اللي في المنتدي حصل معاهم كده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة casper90 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا بصراحة قعدت أكتب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وفوجئت بطول الموضع لما خلصت ... بس صدقني انا اتعلمت كتير قوي قوي قوي من اللي حصل معايا في الحساب الاول ... لكني بعون اللي فتحت حساب جديد في اف اكس دي د ي .. وانشاء الله التداول المرة الجايه .. مش هعمل فيه الهبل اللي انا كنت بعمله ده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. وشكراً يا صديقي

تحياتي

قديم 29-01-2012, 04:17 AM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
المحروم
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
المحروم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اخي الكريم اجعلها تجربه تعطيك دافع الى النجاح

عرض البوم صور المحروم  
قديم 29-01-2012, 04:17 AM
المحروم المحروم غير متواجد حالياً
عضو متميز

قديم 29-01-2012, 04:31 AM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالطبع اخي هي تجربه علمتني الكثير من اسرار الفوركس

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

عرض البوم صور iam2serve  
قديم 29-01-2012, 04:31 AM
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالطبع اخي هي تجربه علمتني الكثير من اسرار الفوركس

قديم 29-01-2012, 04:32 AM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
م / حسام سرى
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م / حسام سرى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iam2serve نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تحياتي
ربنا معاك يا كبير ومش تنسانى بئا انا حعض ادعيلك من هنا لبكرة اتفقنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يرزوقك ويجعلك الشاشة كلها خضراء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور م / حسام سرى  
قديم 29-01-2012, 04:32 AM
م / حسام سرى م / حسام سرى غير متواجد حالياً
عضو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iam2serve نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تحياتي
ربنا معاك يا كبير ومش تنسانى بئا انا حعض ادعيلك من هنا لبكرة اتفقنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يرزوقك ويجعلك الشاشة كلها خضراء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة