FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات تعليم برمجة الاكسبيرت ، اكسبيرت مجانى ، برمجة مؤشرات ، مؤشر ، تصميم اكسبيرت مجانا ، اكسبيرتات جديدة ، مؤشرات جديدة ، كل ما يتعلق بالتحليل و الخاص بالمؤشرات الفنية او الرقمية ، Expert advisor ، mql ، mql4 ، دورة برمجة ، برمجة اكسبيرت ، اكسبيرت رابح ، اكسبيرت جيد ، ادارة حسابات ، تداول الى ، ميتاتريدر ، تحميل منصة ، منصة تداول ، برمجة مؤشر ، مكتبة مؤشرات ، مؤشر جديد ، مؤشرات جديدة ، مؤشر حصرى ، احدث مؤشر .

قديم 24-07-2012, 08:09 AM   المشاركة رقم: 131
الكاتب
bogy_king
عضو متميز
الصورة الرمزية bogy_king

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bogy_king غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bogy_king المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ♥♥۩۞۩ تـــتوالي الحصريات♥♥إكــسبرت المستقبل ۩۞۩

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم وكل سنة وانتم طيببين جميعا ويارب دايما بخير

انا اتعذر لقلة وقت فراغي كتير ودا في حد ذاته بيكون كويس عشان نشوف ردود الناس ورأي كل واحد

طيب عشان نريح الجميع ونثبت ان كلامنا مش كلام فاضي وفي الهوه

جاري تحضير شرح الاستراتيجية اللي مبني عليها الاكسبرت

هي استراتيجية من تجميع لبعض المؤشرات وبعض اعمال قمت بالتدخل فيها واضافة وعمل وتعديل بعضها

الاستراتيجية من مجهودي الخاص ولا اعتقد انه اي حد عنده هذه الاستراتيجية نعم فهي مجهود وعناء وسهر ايام وشهور وسنين من العمل في هذا السوق العملاق

ونظرا لكل الاقاويل والكلام انه مافيش اكسبرت بيظل يعمل مدي الحياة بدون اي مشاكل دا حقيقي ولا جدال فيه وعن تجربة

لما تحولت الاستراتيجية من يدوي الي اوتوماتيك بالفعل ظلت 4 سنين علي الباك تيست بدون اي مشاكل ولاكن في الاخير حدث الكثير والكثير من الخسائر

حد يقولي طب ما ممكن نشتغل عليه لمده سنتين ونغيرة او نوقفة اقولك طب وانت هاتعرف منين انك في اول السنة ولا في اخرها ولا تركيب الاكسبرت هايكون ازاي

هاقولك نصيحة بعد 5 سنوات ونصف من التداول والعناء

لو داخل السوق عشان تجني ارباح وبس بدون خسائر فا انسي طبعا

ولو داخل السوق عشان تمشي وراء التوصيات وتعيش اهبل في السوق ومش عارف اي شئ في اي شئ برده انسي كمان

ولو داخل السوق ومن اول سنة ليك فيه طلعت وقولت انا وانا برده انسي

انت داخل عشان بتحب السوق والتجارة وطالع عنك امام الجهاز بال 24 ساعة عشان تتعلم شئ ويكون ده مستقبلك ان شاء الله

يعني هنا تعرف ايه تحليل فني واساسي وتعرف يعني ايه سوق وتعتمد انت علي نفسك ولو بمؤشر او بعض الاخبار يا مرحب بيك

دا اللي فعلا عايز يعيش ويتاجر ويجيب مكاسب صح من الفوركس

مش واحد داخل من اول يوم وعامل ايداع ب100 دولار وعايزها تبقي 5000 من اول اسبوع ايه الطمع ده والله انا ببعد عن الناس دي كمان هي مش بتقبل النصيحة

من الاخر عشان تحط اكسبرت ويشتغل معاك مدي الحياة بدون مشاكل وبدون اي خسائر لازم تكون عامل ايداع اقل شئ من 100 الف دولار وانت طالع واتحدي اي حد في هذا الكلام

اذا نحن طريقنا الي المليون عشان مافيش واحد فينا معاه المليون طيب احنا عايزين المليون

وعلي تحدي لاي عضو في المنتدي كان اني ابداء الحساب من 25 دولار فقط ومن خلال الاكسبرت اللي هانشرحه مايحولش المبلغ الي الكثير والكثير من المال حيث اني لا اجد رقم ان اذكرة

واعزروني علي الاطالة في الحديث

الان قررت الاتي

اني اقوم بشرح الاكسبرت وطريقة العمل وهانشتغل بيه يدوي فقط وليس اوتوماتيك عشان نضمن الحساب انه مايكنش تحت سيطرة اي حد غير عقلك

وعن موضوع الشراء لو اي حد حابب يشتري هايكون كما وعدت سعره في متناول الجميع بس بعد الشرح والتجربة علي حساب حقيقي والمدة اللي انتم تحددوها يارب تكون من شهر الي سنة ما عنديش اي مانع

انا ذكرت انه المؤشر من بعد عنا ومجهود كبير جدا وبتحدي بيه اي حد علي اي عملة

نصيحة لكل فرد نصف عقلك الايمن هو العاطفي فلا تمشي وراءة ونصف عقلك الايسر فهو العاقل ودائما يبوح لك بالاتجاه

رمضان كريم

التوقيع

█▓▒░اللهم إنك أعطيتنا الإسلام من غير أن نسألك فلا تحرمنا الجنة ونحن نسألك░▒▓█
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا تقرأ وترحل لا للردود العشوائية كن متفاعلا معنا للرقي بمستوى المواضيع المطروحة

أ ب - تحليل اساسي - اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

عرض البوم صور bogy_king  
قديم 24-07-2012, 08:09 AM
bogy_king bogy_king غير متواجد حالياً
عضو متميز

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم وكل سنة وانتم طيببين جميعا ويارب دايما بخير

انا اتعذر لقلة وقت فراغي كتير ودا في حد ذاته بيكون كويس عشان نشوف ردود الناس ورأي كل واحد

طيب عشان نريح الجميع ونثبت ان كلامنا مش كلام فاضي وفي الهوه

جاري تحضير شرح الاستراتيجية اللي مبني عليها الاكسبرت

هي استراتيجية من تجميع لبعض المؤشرات وبعض اعمال قمت بالتدخل فيها واضافة وعمل وتعديل بعضها

الاستراتيجية من مجهودي الخاص ولا اعتقد انه اي حد عنده هذه الاستراتيجية نعم فهي مجهود وعناء وسهر ايام وشهور وسنين من العمل في هذا السوق العملاق

ونظرا لكل الاقاويل والكلام انه مافيش اكسبرت بيظل يعمل مدي الحياة بدون اي مشاكل دا حقيقي ولا جدال فيه وعن تجربة

لما تحولت الاستراتيجية من يدوي الي اوتوماتيك بالفعل ظلت 4 سنين علي الباك تيست بدون اي مشاكل ولاكن في الاخير حدث الكثير والكثير من الخسائر

حد يقولي طب ما ممكن نشتغل عليه لمده سنتين ونغيرة او نوقفة اقولك طب وانت هاتعرف منين انك في اول السنة ولا في اخرها ولا تركيب الاكسبرت هايكون ازاي

هاقولك نصيحة بعد 5 سنوات ونصف من التداول والعناء

لو داخل السوق عشان تجني ارباح وبس بدون خسائر فا انسي طبعا

ولو داخل السوق عشان تمشي وراء التوصيات وتعيش اهبل في السوق ومش عارف اي شئ في اي شئ برده انسي كمان

ولو داخل السوق ومن اول سنة ليك فيه طلعت وقولت انا وانا برده انسي

انت داخل عشان بتحب السوق والتجارة وطالع عنك امام الجهاز بال 24 ساعة عشان تتعلم شئ ويكون ده مستقبلك ان شاء الله

يعني هنا تعرف ايه تحليل فني واساسي وتعرف يعني ايه سوق وتعتمد انت علي نفسك ولو بمؤشر او بعض الاخبار يا مرحب بيك

دا اللي فعلا عايز يعيش ويتاجر ويجيب مكاسب صح من الفوركس

مش واحد داخل من اول يوم وعامل ايداع ب100 دولار وعايزها تبقي 5000 من اول اسبوع ايه الطمع ده والله انا ببعد عن الناس دي كمان هي مش بتقبل النصيحة

من الاخر عشان تحط اكسبرت ويشتغل معاك مدي الحياة بدون مشاكل وبدون اي خسائر لازم تكون عامل ايداع اقل شئ من 100 الف دولار وانت طالع واتحدي اي حد في هذا الكلام

اذا نحن طريقنا الي المليون عشان مافيش واحد فينا معاه المليون طيب احنا عايزين المليون

وعلي تحدي لاي عضو في المنتدي كان اني ابداء الحساب من 25 دولار فقط ومن خلال الاكسبرت اللي هانشرحه مايحولش المبلغ الي الكثير والكثير من المال حيث اني لا اجد رقم ان اذكرة

واعزروني علي الاطالة في الحديث

الان قررت الاتي

اني اقوم بشرح الاكسبرت وطريقة العمل وهانشتغل بيه يدوي فقط وليس اوتوماتيك عشان نضمن الحساب انه مايكنش تحت سيطرة اي حد غير عقلك

وعن موضوع الشراء لو اي حد حابب يشتري هايكون كما وعدت سعره في متناول الجميع بس بعد الشرح والتجربة علي حساب حقيقي والمدة اللي انتم تحددوها يارب تكون من شهر الي سنة ما عنديش اي مانع

انا ذكرت انه المؤشر من بعد عنا ومجهود كبير جدا وبتحدي بيه اي حد علي اي عملة

نصيحة لكل فرد نصف عقلك الايمن هو العاطفي فلا تمشي وراءة ونصف عقلك الايسر فهو العاقل ودائما يبوح لك بالاتجاه

رمضان كريم

قديم 24-07-2012, 10:49 AM   المشاركة رقم: 132
الكاتب
mahmoudismail
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mahmoudismail غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

ربنا معاك و في انتظار الشرح و انا بحب العمل اليدوي اكثر من الالي و ربنا يوفقك ان شاء الله لك خير معاك يا باشا

عرض البوم صور mahmoudismail  
قديم 24-07-2012, 10:49 AM
mahmoudismail mahmoudismail غير متواجد حالياً
عضو جديد

ربنا معاك و في انتظار الشرح و انا بحب العمل اليدوي اكثر من الالي و ربنا يوفقك ان شاء الله لك خير معاك يا باشا

قديم 24-07-2012, 10:55 AM   المشاركة رقم: 133
الكاتب
bogy_king
عضو متميز
الصورة الرمزية bogy_king

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة henawi نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الى صاحب الاكسبرت العظيم ^ـ^

انا شغال تريدر فى الفوركس بقالى 3 سنين . وشغال مع عمالقه الفوركس ( ودول مش بيعتمدو ع التحليل الفنى بنسبه 30 % بس وكل شغلهم شاشه وخبره ولا يعترفون بالاكسبرتات ولا المؤشرات نهائيا)

انا ايضا لا اعترف بالاكسبرتات لانها اذا اصابت مره .. هيكون فى مليون مره تخطئ لان حركه الشاشه مليانه بالاسبيكات اللى بتخلى اى اكسبرت يفشل

كمان انا متأكد ان حضرتك شغال تحليل فنى كلاسيكى عادى جدا وممكن الاكسبرت ده بيوضحلك حاجه معينه ع الشاشه مثلا خطوط دعم ومقاومه ( اللى 90 % من الاكسبرتات شغاله بيها )

ويا صاحب الجلاله .. اذا كان اكسبرتك العظيم ده بيحقق مكاسب مهوله .. وحضرتك بتفهم فيه اوى .. ليه حضرتك شغال ديمو عليه .. ليه مش فاتح حساب حقيقى وبتستفاد بالمكاسب دى وعمال تحصد وتلم ف الدولارات ^_^

يعنى حضرتك مستنى تبيعو باسعار متناول الجميع .. يا صاحب الاكسبرت العظيم .. هذه الملاليم هتيجى ايهجمب المكاسب اللى هيحققهالك الاكسبرت الخرافى

تحياتى .. مجرد رأى

الهدف من البيع صديقي هو ناتج ثمار عملك وهو ايضا باب لرزق جديد بغض النظر عن المتاجرة

ايضا هدفي هو مساعدة الاخرين ومساندة كل مبتدئ وليس انا من مثل هؤلاء الاشخاص اللي بيتفظون بكل شئ في خير لهم فقط

ولو اي حد في الدنيا معاه اكسبرتات العالم ومعاه مفاتيح كل التحليل في الاخر لن ينال الا ما كتب الله له وقدر لة

التوقيع

لا تقرأ وترحل لا للردود العشوائية كن متفاعلا معنا للرقي بمستوى المواضيع المطروحة

عرض البوم صور bogy_king  
قديم 24-07-2012, 10:55 AM
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة henawi نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الى صاحب الاكسبرت العظيم ^ـ^

انا شغال تريدر فى الفوركس بقالى 3 سنين . وشغال مع عمالقه الفوركس ( ودول مش بيعتمدو ع التحليل الفنى بنسبه 30 % بس وكل شغلهم شاشه وخبره ولا يعترفون بالاكسبرتات ولا المؤشرات نهائيا)

انا ايضا لا اعترف بالاكسبرتات لانها اذا اصابت مره .. هيكون فى مليون مره تخطئ لان حركه الشاشه مليانه بالاسبيكات اللى بتخلى اى اكسبرت يفشل

كمان انا متأكد ان حضرتك شغال تحليل فنى كلاسيكى عادى جدا وممكن الاكسبرت ده بيوضحلك حاجه معينه ع الشاشه مثلا خطوط دعم ومقاومه ( اللى 90 % من الاكسبرتات شغاله بيها )

ويا صاحب الجلاله .. اذا كان اكسبرتك العظيم ده بيحقق مكاسب مهوله .. وحضرتك بتفهم فيه اوى .. ليه حضرتك شغال ديمو عليه .. ليه مش فاتح حساب حقيقى وبتستفاد بالمكاسب دى وعمال تحصد وتلم ف الدولارات ^_^

يعنى حضرتك مستنى تبيعو باسعار متناول الجميع .. يا صاحب الاكسبرت العظيم .. هذه الملاليم هتيجى ايهجمب المكاسب اللى هيحققهالك الاكسبرت الخرافى

تحياتى .. مجرد رأى

الهدف من البيع صديقي هو ناتج ثمار عملك وهو ايضا باب لرزق جديد بغض النظر عن المتاجرة

ايضا هدفي هو مساعدة الاخرين ومساندة كل مبتدئ وليس انا من مثل هؤلاء الاشخاص اللي بيتفظون بكل شئ في خير لهم فقط

ولو اي حد في الدنيا معاه اكسبرتات العالم ومعاه مفاتيح كل التحليل في الاخر لن ينال الا ما كتب الله له وقدر لة

قديم 24-07-2012, 11:04 AM   المشاركة رقم: 134
الكاتب
mahmoudismail
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mahmoudismail غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

و عندي راي عاوز اكلمك فيه
اطلعت علي تقرير الصفقات و شفت فيه ان عدد الصفقات الكسبانه اكثر بكثير من الصفقات الخاسره و لاكن الحساب في الاخر طالع علي خساره علشان اجمالي الصفقات الخاسره اكبر من الكسبانه و بحسبه بسيطه اوي من مبتدا مثلي انك لو خليت نسبه الخساره الي المكسب 1:1 حتما و لا بد هتطلع علي مكسب ان شاء الله يتعدى 25% شهريا و ده في بالنسبه لواحد مثلي قمه النجاح ان تحقق في هذا السوق اربح في الشهر من 10% الي 25% مش عارف ايه رايك في الموضوع ده و انا معاك في انك تشرح طريقه عمل الاكسبرت و بالتوفيق ي ا ب ا ش ا

عرض البوم صور mahmoudismail  
قديم 24-07-2012, 11:04 AM
mahmoudismail mahmoudismail غير متواجد حالياً
عضو جديد

اطلعت علي تقرير الصفقات و شفت فيه ان عدد الصفقات الكسبانه اكثر بكثير من الصفقات الخاسره و لاكن الحساب في الاخر طالع علي خساره علشان اجمالي الصفقات الخاسره اكبر من الكسبانه و بحسبه بسيطه اوي من مبتدا مثلي انك لو خليت نسبه الخساره الي المكسب 1:1 حتما و لا بد هتطلع علي مكسب ان شاء الله يتعدى 25% شهريا و ده في بالنسبه لواحد مثلي قمه النجاح ان تحقق في هذا السوق اربح في الشهر من 10% الي 25% مش عارف ايه رايك في الموضوع ده و انا معاك في انك تشرح طريقه عمل الاكسبرت و بالتوفيق ي ا ب ا ش ا

قديم 24-07-2012, 11:09 AM   المشاركة رقم: 135
الكاتب
bogy_king
عضو متميز
الصورة الرمزية bogy_king

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudismail نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالفعل اقبل طلبك حبيبي واقتراح جيد وان شاء الله نعدي ال25وال50 وال75 % كمان

وجاري تحضير الشرح نظرا لكثر بعض المؤشرات ابحث عن طريقة فقط لتسهيل الشرح علي الجميع

كمان احنا لما نشتغل مانول يدوي يعني كتييير جدا هانمشي مع الاتجاه وليس عكس الاتجاه كما كان يفعل الاكسبرت

فقط انتظروني خلال اليوم وغد ونبداء بإذن الله تعالي

التوقيع

عرض البوم صور bogy_king  
قديم 24-07-2012, 11:09 AM
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudismail نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالفعل اقبل طلبك حبيبي واقتراح جيد وان شاء الله نعدي ال25وال50 وال75 % كمان

وجاري تحضير الشرح نظرا لكثر بعض المؤشرات ابحث عن طريقة فقط لتسهيل الشرح علي الجميع

كمان احنا لما نشتغل مانول يدوي يعني كتييير جدا هانمشي مع الاتجاه وليس عكس الاتجاه كما كان يفعل الاكسبرت

فقط انتظروني خلال اليوم وغد ونبداء بإذن الله تعالي

قديم 24-07-2012, 11:14 AM   المشاركة رقم: 136
الكاتب
bogy_king
عضو متميز
الصورة الرمزية bogy_king

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

دي كمان صوورة من حساب كان بادئ ب 25 دولار وكان شغال بطرق عشوائية وتوصيات والذي منه وبعد ما خسر 18 دولار من رأس المال اصبح الان 40 دولار

ودي طبعا لمجرد فتح نفس المتاداولين والاعضاء

التوقيع

عرض البوم صور bogy_king  
قديم 24-07-2012, 11:14 AM
عضو متميز

دي كمان صوورة من حساب كان بادئ ب 25 دولار وكان شغال بطرق عشوائية وتوصيات والذي منه وبعد ما خسر 18 دولار من رأس المال اصبح الان 40 دولار

ودي طبعا لمجرد فتح نفس المتاداولين والاعضاء

قديم 24-07-2012, 11:18 AM   المشاركة رقم: 137
الكاتب
bogy_king
عضو متميز
الصورة الرمزية bogy_king

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مش بس كدا كمان انا معايا حساب حقيقي خاص بصديقة لي هي عندها في الحساب خسائر حوالي 400 دولار من اصل مبلغ 600 دولار

هانشتغل علية وكنت اود وضع باسورد المشاهدة في التوقيع ولاكن هي ليسة تحت رعاية اف اكس دي دي

فقط هانكتفي بوضع النتائج مع الربط في myfxbook او مع فوركس فاكتوري لمتابعة النتائج ونشوف هايحصل ايه

التوقيع

عرض البوم صور bogy_king  
قديم 24-07-2012, 11:18 AM
عضو متميز

مش بس كدا كمان انا معايا حساب حقيقي خاص بصديقة لي هي عندها في الحساب خسائر حوالي 400 دولار من اصل مبلغ 600 دولار

هانشتغل علية وكنت اود وضع باسورد المشاهدة في التوقيع ولاكن هي ليسة تحت رعاية اف اكس دي دي

فقط هانكتفي بوضع النتائج مع الربط في myfxbook او مع فوركس فاكتوري لمتابعة النتائج ونشوف هايحصل ايه

قديم 25-07-2012, 03:43 AM   المشاركة رقم: 138
الكاتب
ahmed shahen
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed shahen غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اخى الكريم صاحب الاكسبرت ادارة المنتدى شكرا لتفانيكم فى وصول كل جديد و هام الى اعضاء المنتدى
رجاء ارسال الاكسبرت حتى قبل التجربه لانى اريد تجربته بشكل شخصى و اكرر الف شكر

عرض البوم صور ahmed shahen  
قديم 25-07-2012, 03:43 AM
ahmed shahen ahmed shahen غير متواجد حالياً
عضو جديد

اخى الكريم صاحب الاكسبرت ادارة المنتدى شكرا لتفانيكم فى وصول كل جديد و هام الى اعضاء المنتدى
رجاء ارسال الاكسبرت حتى قبل التجربه لانى اريد تجربته بشكل شخصى و اكرر الف شكر

قديم 25-07-2012, 03:47 AM   المشاركة رقم: 139
الكاتب
ahmed shahen
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed shahen غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

نسيت اقولك اخى الكريم صاحب الاكسبيرت ماهى الاستراتيجيه الخاصه بالاكسبر و مؤشراتها رجاء ارسالها لو كان فى صعوبه و ارسال الاكسبيرت حاليا

عرض البوم صور ahmed shahen  
قديم 25-07-2012, 03:47 AM
ahmed shahen ahmed shahen غير متواجد حالياً
عضو جديد

نسيت اقولك اخى الكريم صاحب الاكسبيرت ماهى الاستراتيجيه الخاصه بالاكسبر و مؤشراتها رجاء ارسالها لو كان فى صعوبه و ارسال الاكسبيرت حاليا

قديم 25-07-2012, 11:13 AM   المشاركة رقم: 140
الكاتب
bogy_king
عضو متميز
الصورة الرمزية bogy_king

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

بسم الله الرحمن الرحيم

كل عام وانتم بخير يا شباب

ده الاسكرين شوت بتاع الاستراتيجية اللي تكلمنا عنها

طبعا المظهر العام يكاد يكون مش مفهوم لبعض الناس ولاكن هذه الاستراتيجية بهذا الشكل في النهاية بتكون هكذا

ولاكن دعونا نشرح كل جزء علي حدا حتي نتمكن مش شرحها وكيفية العمل بيها

وكما زكلانا سابقا اننا ربطنا الاستراتيجية بحساب محقق خسائر بحوالي 80% من اصل المبلغ المودع 600 دولار + البونص عشان نشوف مدي قوة هذه الاستراتيجية

ورابط الشير موجود بالتوقيع الخاص

شكرا ولنا عودة

التوقيع

عرض البوم صور bogy_king  
قديم 25-07-2012, 11:13 AM
عضو متميز

بسم الله الرحمن الرحيم

كل عام وانتم بخير يا شباب

ده الاسكرين شوت بتاع الاستراتيجية اللي تكلمنا عنها

طبعا المظهر العام يكاد يكون مش مفهوم لبعض الناس ولاكن هذه الاستراتيجية بهذا الشكل في النهاية بتكون هكذا

ولاكن دعونا نشرح كل جزء علي حدا حتي نتمكن مش شرحها وكيفية العمل بيها

وكما زكلانا سابقا اننا ربطنا الاستراتيجية بحساب محقق خسائر بحوالي 80% من اصل المبلغ المودع 600 دولار + البونص عشان نشوف مدي قوة هذه الاستراتيجية

ورابط الشير موجود بالتوقيع الخاص

شكرا ولنا عودة