FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

تحدي منطقي

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 20-02-2013, 03:26 AM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
bendar
عضو متميز
الصورة الرمزية bendar

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bendar غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bendar المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: تحدي منطقي

الان في شراء يورو دولار بهدف 1.3446

التوقيع

الطريقه الذكيه في ادارة راس المال

لا اله الا الله محمد رسول الله

عرض البوم صور bendar  
قديم 20-02-2013, 03:26 AM
bendar bendar غير متواجد حالياً
عضو متميز

الان في شراء يورو دولار بهدف 1.3446

قديم 20-02-2013, 03:38 AM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
MoHaMeD EgY
عضو متميز
الصورة الرمزية MoHaMeD EgY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MoHaMeD EgY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bendar المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bendar نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
و الله اني خجلان منكم . حصل استفزاز ... و المستفز اكيد لو بن ناس راح يعتذر . او يثبت و جوده ...

و شكرا لك اخي ايوب . الله يخليك لاهلك و محبينك يا رب ..

و انا مستعد من الان و لخاطركم اتراجع عن الموضوع المطروح حاليا . ووضعه بشكل افضل .
في موضوع مستقل تماما ......

ارجو الغاء الموضوع ..

سامحوني
حبيبى بندرنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا مقتنع بفكرتك 100% .. ولكن انا كان قصدى ان هذا الاستفزاز قد ينفر بعض الأشخاص من الموضوع
ع العموم انا بعتذر عن مشاركتى .. وبالتوفيق لك

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

يوجد ثلاثة مستويات للعقول
العقل الراقى وهو يناقش الأفكار .. العقل المتوسط وهو يناقش الأحداث .. العقل الصغير وهو يناقش الناس
لذلك أترك الناس كما هى وناقش افكارهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور MoHaMeD EgY  
قديم 20-02-2013, 03:38 AM
MoHaMeD EgY MoHaMeD EgY غير متواجد حالياً
عضو متميز

و الله اني خجلان منكم . حصل استفزاز ... و المستفز اكيد لو بن ناس راح يعتذر . او يثبت و جوده ...

و شكرا لك اخي ايوب . الله يخليك لاهلك و محبينك يا رب ..

و انا مستعد من الان و لخاطركم اتراجع عن الموضوع المطروح حاليا . ووضعه بشكل افضل .
في موضوع مستقل تماما ......

ارجو الغاء الموضوع ..

سامحوني
انا مقتنع بفكرتك 100% .. ولكن انا كان قصدى ان هذا الاستفزاز قد ينفر بعض الأشخاص من الموضوع

قديم 20-02-2013, 03:41 AM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
bendar
عضو متميز
الصورة الرمزية bendar

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bendar غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

يا اخي انا و الله من شان خاطرك عايز الغي الموضوع .

و نستغل الفكره في موضوع اخر . و انا عايزك تكون صاحب الموضوع ... و انا اول المشتركين ..

طبعا بعد اذنك ...
انا عايز انه زي هيك فكره تكون متشرفه باسمك

التوقيع

الطريقه الذكيه في ادارة راس المال

لا اله الا الله محمد رسول الله

عرض البوم صور bendar  
قديم 20-02-2013, 03:41 AM
bendar bendar غير متواجد حالياً
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و نستغل الفكره في موضوع اخر . و انا عايزك تكون صاحب الموضوع ... و انا اول المشتركين ..

طبعا بعد اذنك ...

قديم 20-02-2013, 03:56 AM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
MoHaMeD EgY
عضو متميز
الصورة الرمزية MoHaMeD EgY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MoHaMeD EgY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

طبعا بعد اذنك ...
ياحبيبى الموضوع موضوعك والفكره فكرتك
وبجد الفكره جميله .. بالتوفيق ياصديقى
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

يوجد ثلاثة مستويات للعقول
العقل الراقى وهو يناقش الأفكار .. العقل المتوسط وهو يناقش الأحداث .. العقل الصغير وهو يناقش الناس
لذلك أترك الناس كما هى وناقش افكارهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور MoHaMeD EgY  
قديم 20-02-2013, 03:56 AM
MoHaMeD EgY MoHaMeD EgY غير متواجد حالياً
عضو متميز

طبعا بعد اذنك ...
ياحبيبى الموضوع موضوعك والفكره فكرتك
وبجد الفكره جميله .. بالتوفيق ياصديقى
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 20-02-2013, 10:47 AM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
majdi
عضو فعال
الصورة الرمزية majdi

البيانات

الإتصالات
الحالة:
majdi غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يامرحبا استاذ بندر .... بداية ارفع قبعتي لك للاعتذار عن الاسلوب لانه الواضح انه ازعجنا جميعا من شخصك الكريم ،،،، انا من اشد المعجبين بمواضيعك،،،،
موضوع جميل ،،، نرجو لك التوفيق وفعلا الشباب لم يقصروا يوما ولم يبخلو علينا وبارك الله بجهودهم ووجودهم على الدوام للمساعده واركز هنا على الدووووام وعدم الاختفاء

عرض البوم صور majdi  
قديم 20-02-2013, 10:47 AM
majdi majdi غير متواجد حالياً
عضو فعال

يامرحبا استاذ بندر .... بداية ارفع قبعتي لك للاعتذار عن الاسلوب لانه الواضح انه ازعجنا جميعا من شخصك الكريم ،،،، انا من اشد المعجبين بمواضيعك،،،،
موضوع جميل ،،، نرجو لك التوفيق وفعلا الشباب لم يقصروا يوما ولم يبخلو علينا وبارك الله بجهودهم ووجودهم على الدوام للمساعده واركز هنا على الدووووام وعدم الاختفاء

قديم 21-02-2013, 11:42 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
احمد ابوالمجد
عضو فعال
الصورة الرمزية احمد ابوالمجد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمد ابوالمجد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

دكتور بندر موضع جامد نحن لا نريدك ان تلغى الموضوع انت اعتذرت عن الاسلوب الحاد الذى طرحت به الموضوع وعن نفسى اعتذار مقبول من رجل محترم
سئمنا ومللنا الكلام نريد ان نرى باعيننا المنافسه على هذا الحساب الديمو الذى اقترحته من كل الاخوه فى المنتدى ما اكثرها طرق المتاجره وما اكثر المؤشرات والاكسبيرتات والاستراتيجيات فكل يقول استراتيجيتى استراتيجيتى ارونا نتائج ودعكم من الكلام والحساب ديمو اى لن تخسروا شيئا ان لا اشكك فى استراتيجية احد لا سامح الله فكل يربح او يخسر بطريقته ولكن ليستفيد الجميع ونرى ما هو افضل اسلوب للمتاجره .

التوقيع

( فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفاراً * يرسل السماء عليكم مدراراً
* ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهاراً )
نوح: 10-12
(من قال أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه يقولها ثلاثاً غُفر له وإن كان فرّ من الزحف)
سبحان الله وبحمده عدد خلقه وزنة عرشه ورضا نفسه ومداد كلماته

عرض البوم صور احمد ابوالمجد  
قديم 21-02-2013, 11:42 PM
احمد ابوالمجد احمد ابوالمجد غير متواجد حالياً
عضو فعال

دكتور بندر موضع جامد نحن لا نريدك ان تلغى الموضوع انت اعتذرت عن الاسلوب الحاد الذى طرحت به الموضوع وعن نفسى اعتذار مقبول من رجل محترم
سئمنا ومللنا الكلام نريد ان نرى باعيننا المنافسه على هذا الحساب الديمو الذى اقترحته من كل الاخوه فى المنتدى ما اكثرها طرق المتاجره وما اكثر المؤشرات والاكسبيرتات والاستراتيجيات فكل يقول استراتيجيتى استراتيجيتى ارونا نتائج ودعكم من الكلام والحساب ديمو اى لن تخسروا شيئا ان لا اشكك فى استراتيجية احد لا سامح الله فكل يربح او يخسر بطريقته ولكن ليستفيد الجميع ونرى ما هو افضل اسلوب للمتاجره .

قديم 22-02-2013, 12:41 AM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
MemO_KinG
عضو فعال
الصورة الرمزية MemO_KinG

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MemO_KinG غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم
أخى بندر فكرة موضوعك ممتازة و بتجيب من الآخر هو الإسلوب الاستفزازى عاجبنى بغض النظر عن بعض المصطلحات البسيطة انما الطريقة الاستفزازية ممكن تحرك الناس شوية بس انا حابب افهمك ان سواء الشركات او المنتديات هدفها الربح و انا لا اعتقد انه إدارة اى منتدى ستسمح بوجود شخص متميز جداً الا و عليها الاستفادة لأن المجال كله بيعتمد على العمولات و التجارة الرابحة
انا مستعد أشترك معاك و اتحداك انت و جميع من بالمنتدى بس لو حصل فعلاً تفاعل
و عشان اثبت وجودى فإن دخول صفقات شراء بحجم 5% من المحافظ على اليورو دولار و الاسترلينى و الدولار ين و اليورو ين و اليورو كندى بدون ستوب لوز سوف تكون صفقات رابحة ربح ممتاز خلال الثلاثة اسابيع القادمة على الأقل

و أخيراً حابب اقول
انه الغرب يحاول تدميرنا و نحن جميعاً نحاول ان ننصب على بعض و ان من عنده افكار مربحة يحتكرها لنفسه للأنانية فقط
و يضحكون علينا بالميتاتريدر الذى هو فى الأصل برنامج مدمر لأموال العرب
اما الشركات البريطانية و الاسترالية و غيرها تمتلك منصات خاصة بها لا يعمل بها غير مواطنيهم
يا ريت قلبنا يبقى على بعض زى الغرب و اليهود برغم اسلامنا و لكننا انانيين
حاولت مراراً و عملت مواضيع الهدف منها المشاركة الفعالة
و لكن لا شئ
انا معاك يا معلم

عرض البوم صور MemO_KinG  
قديم 22-02-2013, 12:41 AM
MemO_KinG MemO_KinG غير متواجد حالياً
عضو فعال

السلام عليكم
أخى بندر فكرة موضوعك ممتازة و بتجيب من الآخر هو الإسلوب الاستفزازى عاجبنى بغض النظر عن بعض المصطلحات البسيطة انما الطريقة الاستفزازية ممكن تحرك الناس شوية بس انا حابب افهمك ان سواء الشركات او المنتديات هدفها الربح و انا لا اعتقد انه إدارة اى منتدى ستسمح بوجود شخص متميز جداً الا و عليها الاستفادة لأن المجال كله بيعتمد على العمولات و التجارة الرابحة
انا مستعد أشترك معاك و اتحداك انت و جميع من بالمنتدى بس لو حصل فعلاً تفاعل
و عشان اثبت وجودى فإن دخول صفقات شراء بحجم 5% من المحافظ على اليورو دولار و الاسترلينى و الدولار ين و اليورو ين و اليورو كندى بدون ستوب لوز سوف تكون صفقات رابحة ربح ممتاز خلال الثلاثة اسابيع القادمة على الأقل

و أخيراً حابب اقول
انه الغرب يحاول تدميرنا و نحن جميعاً نحاول ان ننصب على بعض و ان من عنده افكار مربحة يحتكرها لنفسه للأنانية فقط
و يضحكون علينا بالميتاتريدر الذى هو فى الأصل برنامج مدمر لأموال العرب
اما الشركات البريطانية و الاسترالية و غيرها تمتلك منصات خاصة بها لا يعمل بها غير مواطنيهم
يا ريت قلبنا يبقى على بعض زى الغرب و اليهود برغم اسلامنا و لكننا انانيين
حاولت مراراً و عملت مواضيع الهدف منها المشاركة الفعالة
و لكن لا شئ
انا معاك يا معلم

قديم 22-02-2013, 12:52 AM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
MemO_KinG
عضو فعال
الصورة الرمزية MemO_KinG

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MemO_KinG غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

و عشان تصدقنى ادى مثلا احد المواضيع الى بتموت من الملل
ماتيجى نكسب!!
هاتلاقى المشاركين بالموضوع داخلين بس عشان يستفيدوا منك مش عشان يتفاعلوا و نتناقش و انظر لتاريخ الموضوع و شوف كنت قايل ان الاسترلينى هايصعد سعر 1.60 و بعدها طلع جاب الـ 1.63 و الدهب هايهبط من 1795
و لكن سلبية المشاركين هيا اللى بتخلينى اتوقف و ماكملش
و شوف كمان الموضوع ده هل سيبدأ الدولار الإنقضاض؟!
انظر للتواريخ على الشارت و شوف انا كاتب للناس تتفاعل و الخبراء يشتركو و لكنهم بيستهترو فيا عشان مشاركاتى مش كتير
انا بتعامل مع المنتدى بالمتابعة فقط لا غير عشان اشوف ايه الجديد و الدنيا ماشية ازاى انما اقسم بالله لو هناك فعلا نية حقيقية لخدمة الناس بدون اى مقابل نهائى و يكون فى تفاعل من كل صاحب رؤية انا لن أقصر إطلاقاً فى انى اخدم اى انسان او انى اكون سبب فى رزق او خير
شكراً لك يا بندر لأنك فتحت الموضوع و انا مستعد اتعاون معك فى اى شئ تريده بس انت شاور يا معلم

عرض البوم صور MemO_KinG  
قديم 22-02-2013, 12:52 AM
MemO_KinG MemO_KinG غير متواجد حالياً
عضو فعال

و عشان تصدقنى ادى مثلا احد المواضيع الى بتموت من الملل
ماتيجى نكسب!!
هاتلاقى المشاركين بالموضوع داخلين بس عشان يستفيدوا منك مش عشان يتفاعلوا و نتناقش و انظر لتاريخ الموضوع و شوف كنت قايل ان الاسترلينى هايصعد سعر 1.60 و بعدها طلع جاب الـ 1.63 و الدهب هايهبط من 1795
و لكن سلبية المشاركين هيا اللى بتخلينى اتوقف و ماكملش
و شوف كمان الموضوع ده هل سيبدأ الدولار الإنقضاض؟!
انظر للتواريخ على الشارت و شوف انا كاتب للناس تتفاعل و الخبراء يشتركو و لكنهم بيستهترو فيا عشان مشاركاتى مش كتير
انا بتعامل مع المنتدى بالمتابعة فقط لا غير عشان اشوف ايه الجديد و الدنيا ماشية ازاى انما اقسم بالله لو هناك فعلا نية حقيقية لخدمة الناس بدون اى مقابل نهائى و يكون فى تفاعل من كل صاحب رؤية انا لن أقصر إطلاقاً فى انى اخدم اى انسان او انى اكون سبب فى رزق او خير
شكراً لك يا بندر لأنك فتحت الموضوع و انا مستعد اتعاون معك فى اى شئ تريده بس انت شاور يا معلم

قديم 22-02-2013, 01:01 AM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
bassem01
عضو نشيط
الصورة الرمزية bassem01

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bassem01 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اينعم الموضوع فى تجريح جامد لناس بعينها بس بصراحه ده الواقع ان معظم المنتديات تقوم فقط على الدعايا لشركات الفوركس المشهوره مقابل مبلغ مادى و مسابقات تكون ربحها 100 دولار فهى تكسب عميل لها و الشركه ايضا تعلم ان 100 دولار مش هتفيدوا بس كل تفكيرها انو يعمل ايداع و لو العميل ده خسر ال100 دولار مش مهم كده كده الشركه بتصرف ملايين للدعايا كل سنه و مش كل الناس هتفهم كلامى غير ناس معينه

التوقيع

"نسبة الرابحين حول العالم 5%
ليس في مجال الفوركس فقط بل في جميع المجالات
5% يصنعون الحدث
15% يشاهدون الحدث
80% لا يدرون ماذا حدث
تريد أن تكون من أي صنف
انت من يقرر

عرض البوم صور bassem01  
قديم 22-02-2013, 01:01 AM
bassem01 bassem01 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

اينعم الموضوع فى تجريح جامد لناس بعينها بس بصراحه ده الواقع ان معظم المنتديات تقوم فقط على الدعايا لشركات الفوركس المشهوره مقابل مبلغ مادى و مسابقات تكون ربحها 100 دولار فهى تكسب عميل لها و الشركه ايضا تعلم ان 100 دولار مش هتفيدوا بس كل تفكيرها انو يعمل ايداع و لو العميل ده خسر ال100 دولار مش مهم كده كده الشركه بتصرف ملايين للدعايا كل سنه و مش كل الناس هتفهم كلامى غير ناس معينه