FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

الارشيف يتم تخزين المواضيع القديمة و المؤرشفة

قديم 05-05-2012, 11:43 AM   المشاركة رقم: 7311
الكاتب
waleed adel
عضو فعال
الصورة الرمزية waleed adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
waleed adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : raafat_193 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
اهلا اخي رافت يسعدني ان امر من هنا
متمنيا لكم اجازة اسبوعية سعيدة
بعد عناء اسبوع من التحليلات و التوصيات و العمل
اجازة سعيدة وهنيئة واسبوع مقبل مربح
تقبلوا مروري
اخوك خالد
استاذ خالد دايما منورنا بمرورك العطر الكريم
اجازة سعيده عليك يارب

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أهلا وسهلا بك

waleed adel

عرض البوم صور waleed adel  
قديم 05-05-2012, 11:43 AM
waleed adel waleed adel غير متواجد حالياً
عضو فعال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
اهلا اخي رافت يسعدني ان امر من هنا
متمنيا لكم اجازة اسبوعية سعيدة
بعد عناء اسبوع من التحليلات و التوصيات و العمل
اجازة سعيدة وهنيئة واسبوع مقبل مربح
تقبلوا مروري
اخوك خالد
استاذ خالد دايما منورنا بمرورك العطر الكريم
اجازة سعيده عليك يارب

قديم 05-05-2012, 11:47 AM   المشاركة رقم: 7312
الكاتب
waleed adel
عضو فعال
الصورة الرمزية waleed adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
waleed adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صباح الفل يا شباب
وحشتني الورشة والدكتور وكل الاخوة بجد

صباح الفل جو حبيبى عامل ايه يارب يكون قضيت يوم جميل فى السخنه
لايك يا باشا وحمد الله على السلامه

التوقيع

أهلا وسهلا بك

waleed adel

عرض البوم صور waleed adel  
قديم 05-05-2012, 11:47 AM
waleed adel waleed adel غير متواجد حالياً
عضو فعال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صباح الفل يا شباب
وحشتني الورشة والدكتور وكل الاخوة بجد

قديم 05-05-2012, 11:52 AM   المشاركة رقم: 7313
الكاتب
م.جوزيف ايهاب
عضو ذهبى
الصورة الرمزية م.جوزيف ايهاب

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.جوزيف ايهاب غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

واضح ان كثير من الاخوة مش موجودين
يا ريت يقرأوا المشاركة دي لما يرجعوا
انا داخل معاكو النيوزلندي والاسترالي والاتنين عكسو عليا اكتر من 170 نقطة زائد انعكاسات التبريدات
يوم الخميس خسارتي كانت حوالي 350$ وسيبت الصفقات وسافرت وكنت بافتح ابص عليهم كل فترة الاقي الخسارة زادت اسيبهم وامشي
النهاردة فتحت لاقيت الخسارة بقيت مبلغ وقدره. مين السبب؟؟ يا تري الدكتور اللي ملوش اي مصلحة اننا نكسب او نخسر هو السبب في خسارتي ؟ الدكتور حط روشتات ضد المارجن. انا واحد من الناس ملتزمش بيها ولا حطيت ستوب وداخل بعقود كبيرة جـــــــــــــــــــــــــــــــدا
دي مش غلطة الدكتور خالص. ومعلش يعني من الاخر لو حد دخل مع الدكتور من شهر واحد بس مستحيـــــــــــــــــــــــــــــل حسابه يكون قرب من المارجن الا لو ملتزمش بادارة راس مال وفتح عقود كبيرة
وانا واثق من اللي بقوله عشان انا عندي حساب كامل شغال فيه مع الدكتور فقط. والله انا لحد دلوقت كسبان فيه ومستعد انزل صورة من الحساب كاثبات علي كلامي

انا علي فكرة اقدر اشتغل لوحدي انما الروح الطيبة اللي عملها الدكتور هنا (اللي انا فعلا باعتبره أب ليا) والاصدقاء اللي الواحد عرفهم هنا هي الاسباب اللي بتخليني ادخل الصفقات. انا مش واحد بيلف المنتديات بحثا علي مزود توصيات يكسبني شوية فلوس
الرزق ده بتاع ربنا وهيبعتهولي بأي شكل
يا ريت الكل يفتكر الاسبوع الاسود اللي عدي علي كل الناس وحسابات اتمرجنت واحنا هنا عملنا مكاسب خرافية

لو حد هيقولي اني بدافع عن الدكتور. اه انا بدافع عن راجل مغلتش في حد و واحد انا فعلا معاه عوضت كل خسارتي وعملت ارباح خيالية كنت ممكن اقعد شهور عشان اجيبهم لوحدي.
من الاخر كده التوصيات موجودة للي عايزها. وكل واحد يتحمل مسؤولية دخوله. وانا اول واحد هدخل كل التوصيات اللي جاية وهاتحمل مسؤوليتها عشان انا عارف اني مش هبقي ملتزم بادارة راس مال صارمة

علي فكرة. انا عندي حساب تاني داخل فيه علي نفس الصفقتين وخسارتهم لحد دلوقت اقل بكثـــــــــــــــــــــير من مكسب اخر صفقتين لليورو والين اللي انا اغلقتهم يدوي. عشان ملتزم بادارة رأس المال في الحساب ده

اعتذر للهجتي الحادة بس انا تعبت من اللي بيحصل والحمد لله اني مكونتش موجود وقتها.
يا ريت يا شباب اللي حساباتهم صغيرة يمشوا علي روشتة الدكتور والتزمو بستوب لوس طالما الانعكاسات الكبيرة قد تضرب المارجن زفت وكلامي موجه للحسابات اللي اقل من 1000$
اسف للاطالة
تقبلوا تحياتي

التوقيع

من مواضيعي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور م.جوزيف ايهاب  
قديم 05-05-2012, 11:52 AM
م.جوزيف ايهاب م.جوزيف ايهاب غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

واضح ان كثير من الاخوة مش موجودين
يا ريت يقرأوا المشاركة دي لما يرجعوا
انا داخل معاكو النيوزلندي والاسترالي والاتنين عكسو عليا اكتر من 170 نقطة زائد انعكاسات التبريدات
يوم الخميس خسارتي كانت حوالي 350$ وسيبت الصفقات وسافرت وكنت بافتح ابص عليهم كل فترة الاقي الخسارة زادت اسيبهم وامشي
النهاردة فتحت لاقيت الخسارة بقيت مبلغ وقدره. مين السبب؟؟ يا تري الدكتور اللي ملوش اي مصلحة اننا نكسب او نخسر هو السبب في خسارتي ؟ الدكتور حط روشتات ضد المارجن. انا واحد من الناس ملتزمش بيها ولا حطيت ستوب وداخل بعقود كبيرة جـــــــــــــــــــــــــــــــدا
دي مش غلطة الدكتور خالص. ومعلش يعني من الاخر لو حد دخل مع الدكتور من شهر واحد بس مستحيـــــــــــــــــــــــــــــل حسابه يكون قرب من المارجن الا لو ملتزمش بادارة راس مال وفتح عقود كبيرة
وانا واثق من اللي بقوله عشان انا عندي حساب كامل شغال فيه مع الدكتور فقط. والله انا لحد دلوقت كسبان فيه ومستعد انزل صورة من الحساب كاثبات علي كلامي

انا علي فكرة اقدر اشتغل لوحدي انما الروح الطيبة اللي عملها الدكتور هنا (اللي انا فعلا باعتبره أب ليا) والاصدقاء اللي الواحد عرفهم هنا هي الاسباب اللي بتخليني ادخل الصفقات. انا مش واحد بيلف المنتديات بحثا علي مزود توصيات يكسبني شوية فلوس
الرزق ده بتاع ربنا وهيبعتهولي بأي شكل
يا ريت الكل يفتكر الاسبوع الاسود اللي عدي علي كل الناس وحسابات اتمرجنت واحنا هنا عملنا مكاسب خرافية

لو حد هيقولي اني بدافع عن الدكتور. اه انا بدافع عن راجل مغلتش في حد و واحد انا فعلا معاه عوضت كل خسارتي وعملت ارباح خيالية كنت ممكن اقعد شهور عشان اجيبهم لوحدي.
من الاخر كده التوصيات موجودة للي عايزها. وكل واحد يتحمل مسؤولية دخوله. وانا اول واحد هدخل كل التوصيات اللي جاية وهاتحمل مسؤوليتها عشان انا عارف اني مش هبقي ملتزم بادارة راس مال صارمة

علي فكرة. انا عندي حساب تاني داخل فيه علي نفس الصفقتين وخسارتهم لحد دلوقت اقل بكثـــــــــــــــــــــير من مكسب اخر صفقتين لليورو والين اللي انا اغلقتهم يدوي. عشان ملتزم بادارة رأس المال في الحساب ده

اعتذر للهجتي الحادة بس انا تعبت من اللي بيحصل والحمد لله اني مكونتش موجود وقتها.
يا ريت يا شباب اللي حساباتهم صغيرة يمشوا علي روشتة الدكتور والتزمو بستوب لوس طالما الانعكاسات الكبيرة قد تضرب المارجن زفت وكلامي موجه للحسابات اللي اقل من 1000$
اسف للاطالة
تقبلوا تحياتي

قديم 05-05-2012, 11:56 AM   المشاركة رقم: 7314
الكاتب
م.جوزيف ايهاب
عضو ذهبى
الصورة الرمزية م.جوزيف ايهاب

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.جوزيف ايهاب غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيبي وليد صباحك زي العسل. الله يسلمك يا كبير
الحمد لله كان يوم جميل الواحد غير جو شوية . بس تخيل ان السخنة امبارح كانت برد عن القاهرة !!

التوقيع

من مواضيعي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور م.جوزيف ايهاب  
قديم 05-05-2012, 11:56 AM
م.جوزيف ايهاب م.جوزيف ايهاب غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيبي وليد صباحك زي العسل. الله يسلمك يا كبير
الحمد لله كان يوم جميل الواحد غير جو شوية . بس تخيل ان السخنة امبارح كانت برد عن القاهرة !!

قديم 05-05-2012, 12:19 PM   المشاركة رقم: 7315
الكاتب
amrmorasamir
عضو فعال
الصورة الرمزية amrmorasamir

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amrmorasamir غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اى خساره معوضه ان شاء الله
بس من المعروف ان اخبار يوم الجمعه عنيفه جدا وفعلا النيوزلاندى نزل كتير جدا بس عادى هيرتد ان شاء الله
اتمنى اجازه سعيده للجميع

عرض البوم صور amrmorasamir  
قديم 05-05-2012, 12:19 PM
amrmorasamir amrmorasamir غير متواجد حالياً
عضو فعال

اى خساره معوضه ان شاء الله
بس من المعروف ان اخبار يوم الجمعه عنيفه جدا وفعلا النيوزلاندى نزل كتير جدا بس عادى هيرتد ان شاء الله
اتمنى اجازه سعيده للجميع

قديم 05-05-2012, 12:44 PM   المشاركة رقم: 7316
الكاتب
Sameh Fathy
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Sameh Fathy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

صباح الخير عليكم جميعا
وحمدلله على السلامة يا يابو الدكتره

عرض البوم صور Sameh Fathy  
قديم 05-05-2012, 12:44 PM
Sameh Fathy Sameh Fathy غير متواجد حالياً
عضو فعال

صباح الخير عليكم جميعا
وحمدلله على السلامة يا يابو الدكتره

قديم 05-05-2012, 03:01 PM   المشاركة رقم: 7317
الكاتب
yasser badr mahmoud
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
yasser badr mahmoud غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

لمشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193
السلام عليكم
اولا بشكركم لتفهمك ماحدث وبشكر محبتكم لى وبشكر كل الاعضاء الكرام اللى راسلونى على الخاص واظهرو مده ترابطنا ببعض وشكر خاص للاخ الاستاذ احمد صلاح وانتظرونى كما تعودنا فى اسئلة وحوار يوم السبت ونتقابل يوم الاحد بالليل كما تعودنا ولكم منى جزيل الشكر والحب واجازة سعيدة وصدقونى الخسارة دائما بترجع تانى هذا هو الفوركس سوق لذيذ بس خطر وسنكمل المسيرة ونحقق اهدافنا .
عزيزي دكتور رافت الراجل المحترم و الجنرال الــــــــــــــــــــــف تحية و اعزاز و اجلال لمجهودك الجميل و ربنا يرزقك دائما و بمنحك الصحة و السعادة دائما انا عملت مشاركة يوم الخميس مش عارف حضرتك قراتها و لا لا و ارجو منك ان لا تتخلي عننا ابدا انا محترم ادارة راس المال و الروشتة و كسبان و الحمد لله حتي بعد الانعكاس و حسابي يتحمل انعكاس تاني و انا متيقن تماما اننا ان شاء الله حنخرج بمكسب و اخيرا تحياتي للراجل المحترم د رافت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور yasser badr mahmoud  
قديم 05-05-2012, 03:01 PM
yasser badr mahmoud yasser badr mahmoud غير متواجد حالياً
عضو جديد

لمشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193
السلام عليكم
اولا بشكركم لتفهمك ماحدث وبشكر محبتكم لى وبشكر كل الاعضاء الكرام اللى راسلونى على الخاص واظهرو مده ترابطنا ببعض وشكر خاص للاخ الاستاذ احمد صلاح وانتظرونى كما تعودنا فى اسئلة وحوار يوم السبت ونتقابل يوم الاحد بالليل كما تعودنا ولكم منى جزيل الشكر والحب واجازة سعيدة وصدقونى الخسارة دائما بترجع تانى هذا هو الفوركس سوق لذيذ بس خطر وسنكمل المسيرة ونحقق اهدافنا .
عزيزي دكتور رافت الراجل المحترم و الجنرال الــــــــــــــــــــــف تحية و اعزاز و اجلال لمجهودك الجميل و ربنا يرزقك دائما و بمنحك الصحة و السعادة دائما انا عملت مشاركة يوم الخميس مش عارف حضرتك قراتها و لا لا و ارجو منك ان لا تتخلي عننا ابدا انا محترم ادارة راس المال و الروشتة و كسبان و الحمد لله حتي بعد الانعكاس و حسابي يتحمل انعكاس تاني و انا متيقن تماما اننا ان شاء الله حنخرج بمكسب و اخيرا تحياتي للراجل المحترم د رافت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 05-05-2012, 03:04 PM   المشاركة رقم: 7318
الكاتب
Pips Hunter
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Pips Hunter غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشكلة الى بيعانى منها ناس كتير وانا عن نفسي شخصياً بس بالنسبة لي بتقل تدريجيا وقلت كتير عن زمان هو التحكم فى الأنفعال و الضغط النفسي الى بيزيد كل ما الرقم السالب يكبر و الورشة دي بجد نستني الضغط النفسي و بقيت اتكلم و اضحك واهزر و بقفل الشارت فى اغلب الآوقات و سايبها على الله مش زي الآول خالص .
رغم ان خسارتي فى النيوزلاندي و الأسترالي وصلت لـ اكتر من 1500 دولار مسلبين عليا دلوقت لكن والله مبقتش بقلق ولا بخاف مع الدكتور و مبقاش فى ضغط نفسي يذكر وبقيت واخد كل حاجة ايزي وان شاء الله خير للجميع وكمل يادكتور كلنا معاك انت مش مجرد مزود توصيات بالنسبة لينا يعلم الله انك بقيت حاجة اكبر من كده بكتير فى قلوبنا كلنا .

التوقيع

شعاري فى الحياة
V V V

عرض البوم صور Pips Hunter  
قديم 05-05-2012, 03:04 PM
Pips Hunter Pips Hunter غير متواجد حالياً
عضو فعال

المشكلة الى بيعانى منها ناس كتير وانا عن نفسي شخصياً بس بالنسبة لي بتقل تدريجيا وقلت كتير عن زمان هو التحكم فى الأنفعال و الضغط النفسي الى بيزيد كل ما الرقم السالب يكبر و الورشة دي بجد نستني الضغط النفسي و بقيت اتكلم و اضحك واهزر و بقفل الشارت فى اغلب الآوقات و سايبها على الله مش زي الآول خالص .
رغم ان خسارتي فى النيوزلاندي و الأسترالي وصلت لـ اكتر من 1500 دولار مسلبين عليا دلوقت لكن والله مبقتش بقلق ولا بخاف مع الدكتور و مبقاش فى ضغط نفسي يذكر وبقيت واخد كل حاجة ايزي وان شاء الله خير للجميع وكمل يادكتور كلنا معاك انت مش مجرد مزود توصيات بالنسبة لينا يعلم الله انك بقيت حاجة اكبر من كده بكتير فى قلوبنا كلنا .

قديم 05-05-2012, 04:14 PM   المشاركة رقم: 7319
الكاتب
oshee
عضو ذهبى
الصورة الرمزية oshee

البيانات

الإتصالات
الحالة:
oshee غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حمد ا لله علي عدولك عن قرار وعودتك الي احلي ورشه واعضاء يجمعهم الود والحب و الاحترام وهذا ما جذبني اليها الحقيقه ربنا يوفقك الي ما يحبه ويرضاه تقبل سلامي واحترامي لشخصك الكريم

التوقيع

عرض البوم صور oshee  
قديم 05-05-2012, 04:14 PM
oshee oshee غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

حمد ا لله علي عدولك عن قرار وعودتك الي احلي ورشه واعضاء يجمعهم الود والحب و الاحترام وهذا ما جذبني اليها الحقيقه ربنا يوفقك الي ما يحبه ويرضاه تقبل سلامي واحترامي لشخصك الكريم

قديم 05-05-2012, 04:51 PM   المشاركة رقم: 7320
الكاتب
الشامي
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الشامي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم
اولا انا في غاية السعادة لان الدكتور رأفت قبل اعتذاري لو كان كلامي هو سبب زعله والحمد لله ان المية رجعت لمجاريها
ثانيا اعتذر لكم جميعا وللدكتور رأفت انا لن استطيع للاسف الشديد متابعتكم في الاسبوعين المقبلين لاجرائي جراحة في القلب غدا وسأغيب اسبوعين وقد يكون الغياب الى الابد لان العملية صعبة فعلا كما قال لي الدكتور اليوم ولكن الالم اصعب
الحمد لله على كل شيء اينعم انا اتصدمت عندما سمعت الكلام من الدكتور اليوم كنت اعتقد ان الاشعة والتحليلات ستكون ايجابية ودول شوية برد وهيعدوا لكن قدر الله وما شاء فعل
ارجو الا يكون حد يزعل مني ابدا وخصوصا الدكتور رأفت ويا ريت لو سامحني يقولي علشان اكون مطمن
للاسف كدا حسابي هيكون مصيره مجهول لان لا اعرف كيف سأتابعه ولكن ربنا كريم ليه امنينين
الاولى الاعضاء كلهم يدعولي
والثانية النيوزلاندي والاسترالي يصعدوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور الشامي  
قديم 05-05-2012, 04:51 PM
الشامي الشامي غير متواجد حالياً
عضو

السلام عليكم
اولا انا في غاية السعادة لان الدكتور رأفت قبل اعتذاري لو كان كلامي هو سبب زعله والحمد لله ان المية رجعت لمجاريها
ثانيا اعتذر لكم جميعا وللدكتور رأفت انا لن استطيع للاسف الشديد متابعتكم في الاسبوعين المقبلين لاجرائي جراحة في القلب غدا وسأغيب اسبوعين وقد يكون الغياب الى الابد لان العملية صعبة فعلا كما قال لي الدكتور اليوم ولكن الالم اصعب
الحمد لله على كل شيء اينعم انا اتصدمت عندما سمعت الكلام من الدكتور اليوم كنت اعتقد ان الاشعة والتحليلات ستكون ايجابية ودول شوية برد وهيعدوا لكن قدر الله وما شاء فعل
ارجو الا يكون حد يزعل مني ابدا وخصوصا الدكتور رأفت ويا ريت لو سامحني يقولي علشان اكون مطمن
للاسف كدا حسابي هيكون مصيره مجهول لان لا اعرف كيف سأتابعه ولكن ربنا كريم ليه امنينين
الاولى الاعضاء كلهم يدعولي
والثانية النيوزلاندي والاسترالي يصعدوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة