FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION القسم مخصص للحديث عن شركات الوساطة و برامجها و مزاياها و عيوبها و مشاكلها المتعددة..,اراء الاعضاء عن الشركات تعبر عن تجاربهم الشخصية و ليست اراء المنتدى ، FXDD ، XM ، FXPRO ، EXNESS ، Tickmill ميتاتريدر ، ايفون ، منصة ، شركة فوركس ،شركة وساطة ، افضل شركة فوركس ، فوركس بروكر ، فوركس ، الفوركس ، منصة تداول ، افضل منصة .

مشكلة مع شركة اكسنس

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

قديم 24-03-2013, 07:54 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: مشكلة مع شركة اكسنس

الاخ الفاضل عمر..
شكرا على مساعدتك.
نرجو من الاخت الفاضلة مراجعة بريدها الالكترونى و فحص الايميلات التى سوف تحضر من اكسنس و يمكنك وضع الايبيهات هنا لفحصها اذا رغبتى من خلال الاخ عمر او من الاعضاء فى المنتدى.

اما بخصوص المواضيع و الاتهامات فنحن للاسف لسنا فى مدرسة اعدادية و كل عضو مسؤول عن مشاركاته امام نفسه و امام الناس و نحن نحاول ان نبقى المنتدى بعيدا عن الحذف و التعديل لابعد الحدود و توفير اكبر مساحة من الحرية و هو نهج الموقع منذ نشأته..
و لكن ببساطة اذا رأيت انه يوجد مشاركة لا تليق او تحتاج الى مراجعة و اعادة تقييم فيمكنك ان تقوم بالنقر على زر تنبيه مشاركة سيئة و سوف يقوم المشرفون بمراجعتها و تعديل ما يلزم ان كان يتعدى حدود اللياقة و الادب فى الحديث.

نصيحة اخرى لا يفضل ان تقحم مواضيع شركات اخرى لتدليل ان شركتك جيدة حتى لا يختلط الامر على باقى القراء..فالافضل ان نركز فى اعمالنا و شكاوى العملاء و حلها بدلا من اقحام امثلة قد تكون غير جيدة او غير مناسبة فى الموضوع لان هذا يضعف الموضوع مصداقيته.

مرة اخرى نشكرك على مساعدتك لكل الاعضاء هنا فى المنتدى و ارجو تقبل رأى العملاء بصدر رحب فغالبا ما يكون العملاء فى حالة عصبية فى البداية حتى تتضح الامور و طالما انك متأكد من عدم ادانة الشركة فلا داعى فى التناحر فى الامر..
تاكد دائما اننا سنقف فى صف الشركة ان لمسنا انه لا يوجد خطا منها.

و تاكد ايضا اننا سنكون وحشا كاسرا فى حال اثبات خطا من قبل الشركة حتى نعيد للعملاء حقوقها.

تقبل ودى و تقديرى

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 24-03-2013, 07:54 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع

الاخ الفاضل عمر..
شكرا على مساعدتك.
نرجو من الاخت الفاضلة مراجعة بريدها الالكترونى و فحص الايميلات التى سوف تحضر من اكسنس و يمكنك وضع الايبيهات هنا لفحصها اذا رغبتى من خلال الاخ عمر او من الاعضاء فى المنتدى.

اما بخصوص المواضيع و الاتهامات فنحن للاسف لسنا فى مدرسة اعدادية و كل عضو مسؤول عن مشاركاته امام نفسه و امام الناس و نحن نحاول ان نبقى المنتدى بعيدا عن الحذف و التعديل لابعد الحدود و توفير اكبر مساحة من الحرية و هو نهج الموقع منذ نشأته..
و لكن ببساطة اذا رأيت انه يوجد مشاركة لا تليق او تحتاج الى مراجعة و اعادة تقييم فيمكنك ان تقوم بالنقر على زر تنبيه مشاركة سيئة و سوف يقوم المشرفون بمراجعتها و تعديل ما يلزم ان كان يتعدى حدود اللياقة و الادب فى الحديث.

نصيحة اخرى لا يفضل ان تقحم مواضيع شركات اخرى لتدليل ان شركتك جيدة حتى لا يختلط الامر على باقى القراء..فالافضل ان نركز فى اعمالنا و شكاوى العملاء و حلها بدلا من اقحام امثلة قد تكون غير جيدة او غير مناسبة فى الموضوع لان هذا يضعف الموضوع مصداقيته.

مرة اخرى نشكرك على مساعدتك لكل الاعضاء هنا فى المنتدى و ارجو تقبل رأى العملاء بصدر رحب فغالبا ما يكون العملاء فى حالة عصبية فى البداية حتى تتضح الامور و طالما انك متأكد من عدم ادانة الشركة فلا داعى فى التناحر فى الامر..

و تاكد ايضا اننا سنكون وحشا كاسرا فى حال اثبات خطا من قبل الشركة حتى نعيد للعملاء حقوقها.

تقبل ودى و تقديرى

قديم 24-03-2013, 08:30 PM   المشاركة رقم: 32
الكاتب
omar@exnees
عضو ذهبى
الصورة الرمزية omar@exnees

البيانات

الإتصالات
الحالة:
omar@exnees غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الاخ الفاضل عمر..
شكرا على مساعدتك.

تقبل ودى و تقديرى

اشكرك استاذ اسامة .

انا اعتذر بشدة , ولكن كما شاهدت حضرتك التهكم على شخصى و توجيه سباب و اهنات و الفاظ خارجة .... رغم انى اخبرت الجميع بأن الشركة قامت ببضع اعمال الصيانة مؤخرا .

على كل حال شكرا جزيلا لك و انا اتشرف جدا بوجودى هنا فى المنتدى و شكرا جزيلا استاذ اسامة .

و حاضر انا هاخد بكل نصايحك و امرى لله مش هرد على الاهانات لشخصى و رغم انى فعلا اتقبل كل شئ بصدر رحب ولكن طفح الكيل من الهجوم الشديد الذى تعرضت له مؤخرا ... على كل حال لا مشكلة و شكرا جزيلا لتدخلك و ردك فى الموضوع فهذا يكفى قبل كل شئ .

و مستعد لاستقبال اى شكاوى او استفسارات او اسئلة من اى عضو او عضوة فى اى وقت .

شكرا جزيلا استاذ اسامة .

السلام عليكم

عرض البوم صور omar@exnees  
قديم 24-03-2013, 08:30 PM
omar@exnees omar@exnees غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الاخ الفاضل عمر..
شكرا على مساعدتك.

تقبل ودى و تقديرى

اشكرك استاذ اسامة .

انا اعتذر بشدة , ولكن كما شاهدت حضرتك التهكم على شخصى و توجيه سباب و اهنات و الفاظ خارجة .... رغم انى اخبرت الجميع بأن الشركة قامت ببضع اعمال الصيانة مؤخرا .

على كل حال شكرا جزيلا لك و انا اتشرف جدا بوجودى هنا فى المنتدى و شكرا جزيلا استاذ اسامة .

و حاضر انا هاخد بكل نصايحك و امرى لله مش هرد على الاهانات لشخصى و رغم انى فعلا اتقبل كل شئ بصدر رحب ولكن طفح الكيل من الهجوم الشديد الذى تعرضت له مؤخرا ... على كل حال لا مشكلة و شكرا جزيلا لتدخلك و ردك فى الموضوع فهذا يكفى قبل كل شئ .

و مستعد لاستقبال اى شكاوى او استفسارات او اسئلة من اى عضو او عضوة فى اى وقت .

شكرا جزيلا استاذ اسامة .

السلام عليكم

قديم 24-03-2013, 09:36 PM   المشاركة رقم: 33
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ASSER71 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم

استاذ اسامة انا بجد اسفة جدا ان ده بيحدث على صفحات منتداكم الكريم
و لكن من نصحنى بالكتابة هنا قال لى بالحرف انكم ممكن تساعدونى كما ساعدتم غيرى فى استرجاع حقوقهم
و هو ما دفعنى للكتابة هنا ليس الا
لا هى مؤامرة و لا هو انتقام شخصى و لا اى حاجة من ده كله

الاخ كينج ممكن حضرتك تعرفنى بنفسك و تقوللى ايه اللى يخصك فى موضوعى انا و الشركة علشان يستفزك كلامى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ لو ليك علاقة مستعدة اعتذر و اجيبلك بنفسى دوا الضغط

الاستاذ الكبير عمر اكسنس يا اخى كل اللى انا اقد اقوله ان اللى يشوفك بتتكلم معايا ازاى على صفحات الفيس بوك ميشفش هنا حضرتك بتتكلم ازاى
اكنه كان واحد تانى اللى بيتناقش معايا هناك................................
و اخيرا الحوار موجود و مسجل مثله مثل حساب الشركة لو حد حب يطلع عليه ليتأكد ان كان اسلوب الحوار مختلف 180 درجة

اخى الفاضل انا فى غير موضع اتهام لكى ادافع عن نفسى و اعترف على غيرى
انا صاحبة حق
و قد كنت استعوضت ربنا فى حقى اللى ضاع عندكم ودخلت هنا حكيت حكايتى معاكم و لم ارشق اى احد بلفظ نابى
و الله عيب اننا كعرب نعمل فى بعض كده

و دى كلها مهاترات ملهاش فايدة
استاذ عمر مثلما قلت لك هناك " نحن ندور فى حلقة مفرغة"

انت بتتهمنى انى قصرت فى الحفاظ على حسابى و ان الاى بى هو الفيصل ؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه الفيصل ده مش يبقى فى صالحى

استاذ اسامة عادل...........منين ممكن تعرف لو كنت حضرتك حكم و فيصل بيننا ان الاى بى اللى دخل و دمر حسابى هو من طرفى على اساس انى مجنونة و عايزة اطير حسابى و للا من طرف

و اخيرا استاذ اسامة انا لجأت لمنتداكم الكريم لاحذر اخوة لى ان ينتبهوا و يحافظوا على حساباتهم اكتر من كده

و الامر فى النهاية بين يديك قم بما تراه مناسبا

و فى النهاية :استاذ عمر و الله عيب انا مش عايزة منكم اى حاجة و فوضت امرى لله فى فلوسى اللى ضاعت

و عذرا لكل من لم يتقبلنى و لكنها للاسف الحقيقة

عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 09:36 PM
ASSER71 ASSER71 غير متواجد حالياً
عضو جديد

لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم

استاذ اسامة انا بجد اسفة جدا ان ده بيحدث على صفحات منتداكم الكريم
و لكن من نصحنى بالكتابة هنا قال لى بالحرف انكم ممكن تساعدونى كما ساعدتم غيرى فى استرجاع حقوقهم
و هو ما دفعنى للكتابة هنا ليس الا
لا هى مؤامرة و لا هو انتقام شخصى و لا اى حاجة من ده كله

الاخ كينج ممكن حضرتك تعرفنى بنفسك و تقوللى ايه اللى يخصك فى موضوعى انا و الشركة علشان يستفزك كلامى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ لو ليك علاقة مستعدة اعتذر و اجيبلك بنفسى دوا الضغط

الاستاذ الكبير عمر اكسنس يا اخى كل اللى انا اقد اقوله ان اللى يشوفك بتتكلم معايا ازاى على صفحات الفيس بوك ميشفش هنا حضرتك بتتكلم ازاى
اكنه كان واحد تانى اللى بيتناقش معايا هناك................................
و اخيرا الحوار موجود و مسجل مثله مثل حساب الشركة لو حد حب يطلع عليه ليتأكد ان كان اسلوب الحوار مختلف 180 درجة

اخى الفاضل انا فى غير موضع اتهام لكى ادافع عن نفسى و اعترف على غيرى
انا صاحبة حق
و قد كنت استعوضت ربنا فى حقى اللى ضاع عندكم ودخلت هنا حكيت حكايتى معاكم و لم ارشق اى احد بلفظ نابى
و الله عيب اننا كعرب نعمل فى بعض كده

و دى كلها مهاترات ملهاش فايدة
استاذ عمر مثلما قلت لك هناك " نحن ندور فى حلقة مفرغة"

انت بتتهمنى انى قصرت فى الحفاظ على حسابى و ان الاى بى هو الفيصل ؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه الفيصل ده مش يبقى فى صالحى

استاذ اسامة عادل...........منين ممكن تعرف لو كنت حضرتك حكم و فيصل بيننا ان الاى بى اللى دخل و دمر حسابى هو من طرفى على اساس انى مجنونة و عايزة اطير حسابى و للا من طرف

و اخيرا استاذ اسامة انا لجأت لمنتداكم الكريم لاحذر اخوة لى ان ينتبهوا و يحافظوا على حساباتهم اكتر من كده

و الامر فى النهاية بين يديك قم بما تراه مناسبا

و فى النهاية :استاذ عمر و الله عيب انا مش عايزة منكم اى حاجة و فوضت امرى لله فى فلوسى اللى ضاعت

و عذرا لكل من لم يتقبلنى و لكنها للاسف الحقيقة

قديم 24-03-2013, 10:10 PM   المشاركة رقم: 34
الكاتب
archiwork
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
archiwork غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: احذروا احذروا من الايداع بها................exness و فضيحة كبرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar@exnees نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مرة اخرى , ادعو الاخ الكريم ( خدمة العملاء ) ان يتفضل بشهادته بخصوص احد العملاء الذي فاقت ايداعاته و سحوباته ( 60 الف دولار و اكثر ) ان يتكرم بشهادته المنصفة فى هذا الامر , حيث ان الاخت الكريمة مازالت تصر على ان الشركة هى التى سحبت اموالها ولا تريد ان تفهم ان حسابها قد تم سرقته و التلاعب به من قبل شخص ليس للشركة اى علاقه به ( هذا على حسب ما وصفته لنا الاخت الكريمة )

ايضا ادعو العملاء الكرام ممن ساعدتهم و اجبت على اسئلتهم و استفساراتهم و لديهم ايداعات بعشرات الالاف بالشركة التفضل بالشهادة امام الجميع .

أستاذ عمر
ثالث أو رابع مشاركة لحضرتك بتذيع فيها عن ايداع عميل على الملأ مع أن هذا يتنافى مع أبسط قواعد الحرفية المهنية للحفاظ على أسرار العملاء .
حبيت فقط ألفت نظرك قبل متابعة قراءة الموضوع.

عرض البوم صور archiwork  
قديم 24-03-2013, 10:10 PM
archiwork archiwork غير متواجد حالياً
موقوف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar@exnees نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مرة اخرى , ادعو الاخ الكريم ( خدمة العملاء ) ان يتفضل بشهادته بخصوص احد العملاء الذي فاقت ايداعاته و سحوباته ( 60 الف دولار و اكثر ) ان يتكرم بشهادته المنصفة فى هذا الامر , حيث ان الاخت الكريمة مازالت تصر على ان الشركة هى التى سحبت اموالها ولا تريد ان تفهم ان حسابها قد تم سرقته و التلاعب به من قبل شخص ليس للشركة اى علاقه به ( هذا على حسب ما وصفته لنا الاخت الكريمة )

ايضا ادعو العملاء الكرام ممن ساعدتهم و اجبت على اسئلتهم و استفساراتهم و لديهم ايداعات بعشرات الالاف بالشركة التفضل بالشهادة امام الجميع .

أستاذ عمر
ثالث أو رابع مشاركة لحضرتك بتذيع فيها عن ايداع عميل على الملأ مع أن هذا يتنافى مع أبسط قواعد الحرفية المهنية للحفاظ على أسرار العملاء .

قديم 24-03-2013, 10:32 PM   المشاركة رقم: 35
الكاتب
Benisafcom
عضو ذهبى
الصورة الرمزية Benisafcom

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Benisafcom غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم
لم اكن اريد المشاركة حتى يبقى الموضوع بين اهله لحله و كنت مراقب فقط
ارى ان الامر يزداد تعقيدا
الرجاء من الجميع توجيه جهوده نحو الهدف الوحيد في مشكلة الاخت المطروحة اعلاه
ده افضل و احسن و اسرع طريقة لحل المشكلة
نحن هنا محترفون ونعرف ان اي مشكلة ليست بمحمل شخصي بل مهني
خلينا محترفون وان شاء الله الردود التي تاتي بعد ردي هدا تكون نهائية في حل المشكلة دي
تحياتي و متابع

التوقيع

سبحان الله و الحمد لله ولا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Benisafcom  
قديم 24-03-2013, 10:32 PM
Benisafcom Benisafcom غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

السلام عليكم
لم اكن اريد المشاركة حتى يبقى الموضوع بين اهله لحله و كنت مراقب فقط
ارى ان الامر يزداد تعقيدا
الرجاء من الجميع توجيه جهوده نحو الهدف الوحيد في مشكلة الاخت المطروحة اعلاه
ده افضل و احسن و اسرع طريقة لحل المشكلة
نحن هنا محترفون ونعرف ان اي مشكلة ليست بمحمل شخصي بل مهني
خلينا محترفون وان شاء الله الردود التي تاتي بعد ردي هدا تكون نهائية في حل المشكلة دي
تحياتي و متابع

قديم 24-03-2013, 10:45 PM   المشاركة رقم: 36
الكاتب
forexlover90
عضو نشيط
الصورة الرمزية forexlover90

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forexlover90 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اهدوا شوى يا شباب الشركة ممتازة والله و الاخ عمر افضل من عرفته فى مجال الفوركس بكل امانة وهو خير ممثل لشركة exness هنا

عرض البوم صور forexlover90  
قديم 24-03-2013, 10:45 PM
forexlover90 forexlover90 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

اهدوا شوى يا شباب الشركة ممتازة والله و الاخ عمر افضل من عرفته فى مجال الفوركس بكل امانة وهو خير ممثل لشركة exness هنا

قديم 24-03-2013, 10:50 PM   المشاركة رقم: 37
الكاتب
forexlover90
عضو نشيط
الصورة الرمزية forexlover90

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forexlover90 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أستاذ عمر

الاخ عمر لم يذكر اسم العميل او اى بيانات عنه , لا ترمى البنزين على النار .

شهادة لله الاخ عمر يساعدنى كثيرا و هو شخص خلوق جدا

و الشركة محترمة يا شباب و الله فعلا

عرض البوم صور forexlover90  
قديم 24-03-2013, 10:50 PM
forexlover90 forexlover90 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أستاذ عمر

الاخ عمر لم يذكر اسم العميل او اى بيانات عنه , لا ترمى البنزين على النار .

شهادة لله الاخ عمر يساعدنى كثيرا و هو شخص خلوق جدا

و الشركة محترمة يا شباب و الله فعلا

قديم 24-03-2013, 11:28 PM   المشاركة رقم: 38
الكاتب
archiwork
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
archiwork غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ashraf sherif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تعليق بسيط علي جزئية ليه مدام عايدة كتبت الموضوع امبارح بالليل و دا يوم اجازة
انت بتتخيل انها كتبت كده عشان انت متبقاش موجود !!
تفكير غريب جدا !
شهادة حق قولتها و هقولها تاني .. امبارح انا اللي قولت لمدام عايدة تدخل علي المنتدي هنا و تكتب مشكلتها
مش شرط بقي في نفس اللحظة هتدخل تكتب الموضوع
الكلام دا كان امبارح الساعة 7 مساءا
ودي صورة كلامي ليها

بصراحة انا مستغرب جدا منك ..
انا قولتلها ادخلي اكتبي الموضوع هنا عشان شوفت مساعدتك لاعضاء كتير
لكن متخيلتش ان ردك من غير ماتسعي و تشوف الحقيقية ممكن يكون كده !!!!

كل شوية تشهد الاعضاء الاعضاء الاعضاء !
انت مستني حد يدخل يقول كلمتين علي هواك يعني !!
هوا حد من الاعضاء عنده الامكانية انه يدخل يتوصل للحقيقة من جوة الشركة !!؟
ولا احنا هنحكم بناءا علي تخمينات و نوايا الاعضاء !!!

خلاصة الحكاية ..
المشكلة الاولي ... مدام عايدة فتحت صفقة و كل مابتقرب من الهدف السالب بيزيد ( و انت ماردتش علي البوست دا )
ياريت تستشهد بحد من الاعضاء كمان ف الصورة دي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشكلة التانية .. هعيد الكلام مش اكتر من توضيح للمعني بصيغة تانية .. عشان مدام عايدة خانها التعبير في توضيح الصورة بشكل دقيق
كانت ( سايقة العربية )
جالها مسدج عالموبيل بكود تفعيل السحب من الحساب
رجعت البيت لقت الحساب بالشكل دا و كان في صفقتين مفتوحين قفلتهم
كلمت الدعم و حكيتلهم الموضوع قالولها غيري الباص
مع العلم .. ان محدش بيشتغل فوركس بيدي بيانات حساباته الشخصية لحد
دي فلوس مش تهريج .. واللي يفكر غير كده يبقي في منتهي السذاجة

ولو حضرتك عايز تستشهد بالاعضاء من مجرد صورة من الصفقات .. فصدقني دا مش في مصلحتك ولا مصلحة الشركة
لان الصورة بتتكلم بنفسها

مين يشتغل في الفوركس شهر و يعمل ربح الف دولار و يرجع يفتح الصفقات بالشكل الجنوني دا عشان يخسر نفسه ؟!!!!
لو هتتكلم بالعقل .. فالعقل بيقولك ان دا جنان و محدش هيعمل في نفسه كده
بص عالعقود المفتوحة و شوف دا حد بيفتح بهدف المكسب ولا بهدف الخسارة
ولو قولت في صفقات مكسب فالصفقات دي نفسها بتتقفل علي طول اول ماتعمل مكسب ويتفتح غيرها بهدف الخسارة

معقول كل دا و مش مقتنع ولا مش عايز تقتنع !!!!؟

بالنسبالي .. شركة ماركت ميكر زي اكسنس لما تلاقي عميل عمل 1000 % في شهر
اكيد مصلحتها انه ميكملش
لان الالف هيبقو 10,000 تاني شهر
وهكذا
ولا ايه ؟؟؟
بالظبط يا ا اشرف
فعلا زى ما حضرتك قولت بالظبط
"شركة ماركت ميكر زي اكسنس لما تلاقي عميل عمل 1000 % في شهراكيد مصلحتها انه ميكملش لان الالف هيبقو 10,000 تاني شهر وهكذا "
أنا فكرت فى هذه الجزئية كثيرا
الشركة دى عندها رافعة 1:2000
واحد زى حالاتى دخل 7 ستاندرد و استخدم الحد الأقصى للرافعة فى وقت خبر وقدر يحول 500 دولار الى 5 الاف دولار والشركة سابته هيدخل الخبر اللى بعده ب 70 ستاندرد ثم 700 ستاندرد وهكذا....
يعنى بالظبط فى 6 اخبار كمان هيكون الحساب 5 مليار دولار وبالظبط ده أضعاف راس مال الشركة كلها على حسب كلام الاخ عمر
هل الشركة دى هتسيبك تسحب راس مالها و تطلعها من السوق وكمان تبقى ليك عندهم فلوس
أكيد من البداية هيقولك بارة وبالشلوت وعلشان ده انا بقول مفيش حاجة اسمها رافعة 1:2000 والتجربة خير برهان

عرض البوم صور archiwork  
قديم 24-03-2013, 11:28 PM
archiwork archiwork غير متواجد حالياً
موقوف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ashraf sherif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تعليق بسيط علي جزئية ليه مدام عايدة كتبت الموضوع امبارح بالليل و دا يوم اجازة
انت بتتخيل انها كتبت كده عشان انت متبقاش موجود !!
تفكير غريب جدا !
شهادة حق قولتها و هقولها تاني .. امبارح انا اللي قولت لمدام عايدة تدخل علي المنتدي هنا و تكتب مشكلتها
مش شرط بقي في نفس اللحظة هتدخل تكتب الموضوع
الكلام دا كان امبارح الساعة 7 مساءا
ودي صورة كلامي ليها

بصراحة انا مستغرب جدا منك ..
انا قولتلها ادخلي اكتبي الموضوع هنا عشان شوفت مساعدتك لاعضاء كتير
لكن متخيلتش ان ردك من غير ماتسعي و تشوف الحقيقية ممكن يكون كده !!!!

كل شوية تشهد الاعضاء الاعضاء الاعضاء !
انت مستني حد يدخل يقول كلمتين علي هواك يعني !!
هوا حد من الاعضاء عنده الامكانية انه يدخل يتوصل للحقيقة من جوة الشركة !!؟
ولا احنا هنحكم بناءا علي تخمينات و نوايا الاعضاء !!!

خلاصة الحكاية ..
المشكلة الاولي ... مدام عايدة فتحت صفقة و كل مابتقرب من الهدف السالب بيزيد ( و انت ماردتش علي البوست دا )
ياريت تستشهد بحد من الاعضاء كمان ف الصورة دي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشكلة التانية .. هعيد الكلام مش اكتر من توضيح للمعني بصيغة تانية .. عشان مدام عايدة خانها التعبير في توضيح الصورة بشكل دقيق
كانت ( سايقة العربية )
جالها مسدج عالموبيل بكود تفعيل السحب من الحساب
رجعت البيت لقت الحساب بالشكل دا و كان في صفقتين مفتوحين قفلتهم
كلمت الدعم و حكيتلهم الموضوع قالولها غيري الباص
مع العلم .. ان محدش بيشتغل فوركس بيدي بيانات حساباته الشخصية لحد
دي فلوس مش تهريج .. واللي يفكر غير كده يبقي في منتهي السذاجة

ولو حضرتك عايز تستشهد بالاعضاء من مجرد صورة من الصفقات .. فصدقني دا مش في مصلحتك ولا مصلحة الشركة
لان الصورة بتتكلم بنفسها

مين يشتغل في الفوركس شهر و يعمل ربح الف دولار و يرجع يفتح الصفقات بالشكل الجنوني دا عشان يخسر نفسه ؟!!!!
لو هتتكلم بالعقل .. فالعقل بيقولك ان دا جنان و محدش هيعمل في نفسه كده
بص عالعقود المفتوحة و شوف دا حد بيفتح بهدف المكسب ولا بهدف الخسارة
ولو قولت في صفقات مكسب فالصفقات دي نفسها بتتقفل علي طول اول ماتعمل مكسب ويتفتح غيرها بهدف الخسارة

معقول كل دا و مش مقتنع ولا مش عايز تقتنع !!!!؟

بالنسبالي .. شركة ماركت ميكر زي اكسنس لما تلاقي عميل عمل 1000 % في شهر
اكيد مصلحتها انه ميكملش
لان الالف هيبقو 10,000 تاني شهر
وهكذا
ولا ايه ؟؟؟
بالظبط يا ا اشرف
فعلا زى ما حضرتك قولت بالظبط
"شركة ماركت ميكر زي اكسنس لما تلاقي عميل عمل 1000 % في شهراكيد مصلحتها انه ميكملش لان الالف هيبقو 10,000 تاني شهر وهكذا "
أنا فكرت فى هذه الجزئية كثيرا
الشركة دى عندها رافعة 1:2000
واحد زى حالاتى دخل 7 ستاندرد و استخدم الحد الأقصى للرافعة فى وقت خبر وقدر يحول 500 دولار الى 5 الاف دولار والشركة سابته هيدخل الخبر اللى بعده ب 70 ستاندرد ثم 700 ستاندرد وهكذا....
يعنى بالظبط فى 6 اخبار كمان هيكون الحساب 5 مليار دولار وبالظبط ده أضعاف راس مال الشركة كلها على حسب كلام الاخ عمر
هل الشركة دى هتسيبك تسحب راس مالها و تطلعها من السوق وكمان تبقى ليك عندهم فلوس
أكيد من البداية هيقولك بارة وبالشلوت وعلشان ده انا بقول مفيش حاجة اسمها رافعة 1:2000 والتجربة خير برهان

قديم 24-03-2013, 11:53 PM   المشاركة رقم: 39
الكاتب
خدمة العملاء
الدعم الفنى للموقع
الصورة الرمزية خدمة العملاء

البيانات

الإتصالات
الحالة:
خدمة العملاء غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

فضلا من الجميع عدم الخروج عن اطار الموضوع حتي لا نقدم علي غلق الموضوع

الموضوع مفتوح لمتابعة مشكلة يتابعها استاذ عمر والاستاة صاحبة الموضوع

فضلا لا تذهبوا بالموضوع الي القيل والقال حتي لا يتم الخروج عن صلب الموضوع

تحياتي للجميع

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةلا تتردد في مراسلتنا في اي وقت نحن دائما في خدمتكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
support@fx-arabia.com

تحذير مخاطرة : التداول في سوق العملات يحتوي علي مخاطرة عالية . يجب ان تكون متأكد انك مهيأ علميا ونفسيا للتداول فيه وان يكون المال فائض عن احتياجاتك الاساسية.

عرض البوم صور خدمة العملاء  
قديم 24-03-2013, 11:53 PM
خدمة العملاء خدمة العملاء غير متواجد حالياً
الدعم الفنى للموقع

فضلا من الجميع عدم الخروج عن اطار الموضوع حتي لا نقدم علي غلق الموضوع

الموضوع مفتوح لمتابعة مشكلة يتابعها استاذ عمر والاستاة صاحبة الموضوع

فضلا لا تذهبوا بالموضوع الي القيل والقال حتي لا يتم الخروج عن صلب الموضوع

تحياتي للجميع

قديم 24-03-2013, 11:55 PM   المشاركة رقم: 40
الكاتب
Ashraf sherif
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ashraf sherif غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يا محمد مينفعش يتمسحلي رد ببرأ فيه نفسي و ببين ادعاء الاستاذ عمر !!!!!!!!!!!
دا مش صح ولا عدل !!
انا جايب الكلام بالصور ولازم يرد

التوقيع

عرض البوم صور Ashraf sherif  
قديم 24-03-2013, 11:55 PM
Ashraf sherif Ashraf sherif غير متواجد حالياً
عضو جديد

يا محمد مينفعش يتمسحلي رد ببرأ فيه نفسي و ببين ادعاء الاستاذ عمر !!!!!!!!!!!
دا مش صح ولا عدل !!
انا جايب الكلام بالصور ولازم يرد